Aukcja Charytatywna „Artyści i kolekcjonerzy dla Fundacji ZW” – 28 maja 2022 r. godz. 17:00

Pragaleria

Stalowa 3, Warszawa

Aukcja Charytatywna „Artyści i kolekcjonerzy dla Fundacji ZW” – 28 maja 2022 r. godz. 17:00

Pragaleria we współpracy z OCHWEST Art Advisory & Brand Agency zaprasza do udziału w Aukcji Charytatywnej „Artyści i kolekcjonerzy dla Fundacji ZW”, która odbędzie się na żywo, w galerii przy ul. Stalowej 3, 28 maja (sobota) o godz. 17:00. Licytacja ma na celu zebranie środków na rozbudowę działalności statutowej Fundacji ZW oraz zorganizowanie własnych przestrzeni wystawienniczych i edukacyjnych.

ZOBACZ KATALOG ONEBID

O FUNDACJI ZW:

10 lipca 2018 roku aktem notarialnym powołana do życia została Fundacja ZW. Jako miejsce do jej działania i rozwoju fundator Mateusz Kozieradzki wybrał miasto Toruń. Fundacja została zarejestrowana 10 stycznia 2019 roku przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS: 0000766118. Organem sprawującym nadzór jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jej głównym celem jest gromadzenie kolekcji sztuki, zbiorów przyrodniczych oraz biblioteki. Trzon kolekcji stanowią zasoby przekazane przez fundatora. Fundacja ma być miejscem wymiany myśli naukowej. Obiekty udostępniane na zamiejscowych wystawach czasowych, w siedzibie fundacji oraz w przyszłości w dostępie on-line, mają być podstawą do badań, służyć edukacji i rozwijaniu wrażliwości na otaczający nas świat. Jednym z głównych celów fundacji jest ochrona i prowadzenie badań nad dziedzictwem artystycznym Natalii LL. Zgromadzone archiwum, składające się z prac artystki, rękopisów, druków artystycznych, obiektów, czy niedostępnych już na rynku publikacji, umożliwi prowadzenie badań na wyższym naukowym poziomie. Obok Archiwum Natalii LL fundacja skupia się na ochronie, badaniu i promocji zgromadzonej kolekcji sztuki, a także inicjowaniu i wspieraniu wszelkich działań na rzecz rozwoju i promocji kultury, sztuki i nauk przyrodniczych. W fundacji budowane są trzy biblioteki: Biblioteka Sztuki, Biblioteka Bioróżnorodności oraz Zbiory Specjalne Biblioteki, gromadzące starodruki, rękopisy i inne ważne, cenne z naukowego punktu widzenia obiekty.

Zapraszamy Państwa również na WIRTUALNY SPACER po ekspozycji. Wirtualne zwiedzanie da Państwu możliwość zobaczenia prac w przestrzeni galeryjnej, bez konieczności oglądania wystawy na żywo. Świetnie też służy przypomnieniu ekspozycji tym z Państwa, którzy wcześniej odwiedzili nas osobiście.

WIRTUALNY SPACER

 

 

 

Czytaj więcej »

O FUNDACJI ZW:

” Choć nie jesteśmy instytucją państwową, to określenie „instytucji prywatnej” całkowicie przeczy naszym założeniom – Fundacja ZW ma stać się docelowo miejscem otwartym, dostępnym nie tylko dla badaczy/badaczek, historyków/historyczek czy archiwistów/archiwistek, ale przede wszystkim – każdego odbiorcy – kształtujące tożsamość kulturową i estetyczną już od najmłodszych lat. Od początku istnienia wydajemy publikacje, współorganizujemy wystawy nie tylko w Polsce, ale na całym świecie (m.in. Nowy Jork, Berlin, Monachium, Brescia, Wilno, Odessa), publikujemy teksty, oraz prowadzimy działalność w mediach społecznościowych. Fundacja ZW to także Archiwum Natalii LL – jednej z najważniejszych europejskich artystek, które zaczęły tworzyć w drugiej połowie XX wieku, mocno wpisując się w początki ruchów feministycznych oraz sztuki progresywnej. W zbiorach Archiwum mieszczą się liczne archiwalia, teksty – niepublikowane wcześniej, wciąż opracowywane, oraz kompletny zestaw negatywów artystki od początków twórczości.
Fundacja ZW to ludzie – rozumiani nie tylko jako jej zarząd, czy rada, ale przede wszystkim wszyscy, którzy wspierają jej działania. Są to przede wszystkim artyści i artystki, z którymi współpracujemy przy organizacji wystaw, wydarzeń czy wydawanych publikacji, jak również ci, którzy przekazują nam prace w darze do kolekcji, ale także osoby wspierające naszą działalność finansowo, dzięki czemu możemy dbać o konserwację oraz badania nad kolekcją.
W tym momencie staramy się stworzyć miejsce niejako wyjątkowe – gdzie to nie my jesteśmy „odgórnie finansowanym muzeum”, czy komercyjną galerią nastawioną na zysk ze sprzedaży sztuki, ale jako instytucja kultury działamy z twórcami i twórczyniami, badaczami i badaczkami, oraz całą resztą społeczeństwa w pełnej symbiozie, wspólnie budujemy Fundację ZW. Brak odgórnego finansowania przez Państwo umożliwia nam pełną niezależność w organizowanych przez nas wydarzeniach, co staje się niezwykle istotne w dzisiejszych trudnych dla sztuki i kultury czasach.Właśnie dzięki tej wzajemnej współpracy możliwe jest zorganizowanie aukcji charytatywnej, na którą zaprzyjaźnione artystki i artyści oraz kolekcjonerzy i kolekcjonerki zdecydowali się przekazać swoje prace, by w ten sposób wspomóc działalność nowej – rozumianej nie tylko jako działającej od niedawna, ale przede wszystkim „świeżej” i przełomowej pod kątem ideowym – instytucji. Dochód zostanie w całości przeznaczony na cele statutowe Fundacji, co pozwoli rozwijać naszą działalność edukacyjną, opracowywać zbiory i archiwalia, ale również umożliwi nam ulepszanie możliwości udostępniania kolekcji, czy organizacji wydarzeń artystycznych.
Wierzymy, że będzie to dla nas milowy krok w stronę budowy nowej, kooperatywnej i przede wszystkim niezależnej przestrzeni kulturalnej.” – materiały prasowe Fundacji ZW

Katalog

1

Sebastian Krzywak (ur. 1979)

Bez tytułu, 2018

technika własna, płótno, 140 x 140 cm, sygn. na odwrocie „Sebastian Krzywak 2018 Bez tytułu”

Cena: 1000

2

Krzysztof Maniak (ur. 1990)

Bez tytułu, 2016

akryl, płótno, 30 x 20,5 cm, sygn. na odwrocie ołówkiem: „KRZYSZTOF MANIAK / BEZ TYTUŁU, 2016”

Cena: 1000

3

Krzysztof Maniak (ur. 1990)

Bez tytułu, 2017

akryl, płótno, 24 x 33 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „KRZYSZTOF MANIAK, BEZ TYTUŁU / 2017”

Cena: 1000

4

Artur Grucela (ur.1987)

Przebudzenie, 2022

olej, płótno, 65 x 50 cm, sygn. na odwrocie, markerem: „Artur Grucela 2022”.

Cena: 1000

5

Natalia LL (ur. 1937)

Sztuka konsumpcyjna, 1972 / edycja późniejsza

unikat, osiem fotografii o wymiarach 8,5 x 12 cm, naklejone na tekturze o wymiarach: 45 x 35 cm, montaż autorski; sygn. na odwrocie, markerem: „NATALIA LL”.

Cena: 1000

6

Natalia LL (ur. 1937)

Sztuka postkonsumpcyjna, 1975 / edycja późniejsza

cztery fotografie barwne, druk cyfrowy na papierze, dibond, wymiary: 90 × 120 cm (każda z prac), sygn. na odwrocie markerem: „Natalia LL”. Na odwrocie naklejka z danymi pracy.

Cena: 1000

7

Natalia LL (ur. 1937)

Sztuka zwierzęca, 1977 / edycja późniejsza

fotografia czarno biała na papierze, edycja 1/3, 49,8 x 58 cm, sygn. na odwrocie markerem: „NATALIA LL / „SZTUKA ZWIERZĘCA” 1977/ 1/3”

Cena: 1000

8

Natalia LL (ur. 1937)

Volucres coeli – Ptaki niebieskie, tryptyk, 2003

fotografia analogowa, barwna, fujicolor, 15 × 15 cm (każda z prac), sygn. na odwrocie, markerem: „NATALIA LL/ VOLUCRES COELI/ -Ptaki niebieskie-/ 2003/ 1”, „NATALIA LL/ VOLUCRES COELI/ -Ptaki niebieskie-/ 2003/ 2”, „NATALIA LL/ VOLUCRES COELI/ -Ptaki niebieskie-/ 2003/ 3”. Wszystkie prace posiadają przekreśloną przez autorkę pierwotną numerację, którą zastąpiła nową. Edycja 1/3.

Cena: 1000

9

Łukasz Stokłosa (ur. 1986)

Wersal, 2022

gwasz, papier, 15 x 30 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „Łukasz/ Stokłosa/ 2022”

Cena: 1000

10

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

9 informacji o trawie, 1972

vintage, fotografia czarno-biała, papier, 17 x 17,5 cm, 1/3, sygn. na odwrocie: „Andrzej Lachowicz/ „9 informacji o trawie”/ 1972”.

Cena: 1000

11

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Akt, 1965

vintage, fotografia czarno-biała, papier 60 x 49 cm, 1/2, sygn. na odwrocie, tuszem: „Andrzej Lachowicz/ Wrocław, ul. Ruska 5/3/ 6 – Akt”.

Cena: 1000

12

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Fotografia konkretna, 1978

vintage, dwie fotografie barwne na papierze (autorsko naklejone na papier), 49 x 49 cm, 1/3, sygn. ołówkiem na licu w prawym dolnym rogu: „ANDY 78”

Cena: 1000

13

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Le Loup Garou – Wilkołak, 1967

drzeworyt, papier, 74 x 58 cm, 3/6, sygn. na licu w dolnej partii, ołówkiem: „”LE LOUP – GAROU” – WILKOŁAK”, -DRZEWORYT-, ANDRZEJ LACHOWICZ 1967 3/6”.

Cena: 1000

14

Aleksandra Szczodry (ur.1983)

Bądź jak woda, płyń i patrz, 2022

akwarela, papier, 29,5 x 21 cm, na odwrocie pieczęć autorska oraz opis danych o pracy wykonany ołówkiem

Cena: 1000

15

Aleksandra Szczodry (ur.1983)

Matka, Wojna i Tygrys, 2022

akwarela, papier, 29,5 x 21 cm, na odwrocie pieczęć autorska oraz opis danych o pracy wykonany ołówkiem

Cena: 1000

16

Bartłomiej KIEŁBOWICZ (ur. 1985)

Dekolt dla Białorusi, 2021

technika mieszana, papier, 29,5 x 42 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „BARTŁOMIEJ KIEŁBOWICZ/ „DEKOLT DLA BIAŁORUSI”/ 2021”

Cena: 1000

17

Bartłomiej KIEŁBOWICZ (ur. 1985)

8 March, 2021

technika mieszana, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „BARTŁOMIEJ KIEŁBOWICZ / 2021 / „8 MARCA””

Cena: 1000

18

Bartłomiej KIEŁBOWICZ (ur. 1985)

Rok później (2), 2021

technika mieszana, papier, 42 x 29,5 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „BARTŁOMIEJ / KIEŁBOWICZ / 2021 / „ROK RÓWNOŚCI (2)”

Cena: 1000

19

Klaus Groh (ur. 1936)

Why?, 1972

kolaż, tektura, 48 x 68 cm, sygn. ołówkiem na licu, prawy dolny róg: „K. Groh ‘72”.

Cena: 1000

20

Michał Martychowiec (ur. 1987)

Josephine, 2017

hexachrome print, papier, 60 x 50 cm, 14 / 99, sygn. w dolnej części podpisem i numerem edycji.

Cena: 1000

21

Sebastian Winkler (ur. 1993)

The touch of my hand, 2021

technika mieszana, płótno, 30 x 24 cm, sygn. na odwrocie. Markerem: „SEBASTIAN WINKLER/ „THE TOUCH OF MY HAND”/ 2021”.

Cena: 1000

22

Sebastian Winkler (ur. 1993)

Z cyklu: "Stroje robocze", 2021

tusz, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „SEBASTIAN WINKLER / Z CYKLU „STROJE ROBOCZE” / 2021”

Cena: 1000

23

Sebastian Winkler (ur. 1993)

Z cyklu: "Stroje robocze", 2021

tusz, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „SEBASTIAN WINKLER / Z CYKLU „STROJE ROBOCZE” / 2021”

Cena: 1000

24

Sebastian Winkler (ur. 1993)

Z cyklu: "Stroje robocze", 2022

tusz, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „SEBASTIAN WINKLER / Z CYKLU „STROJE ROBOCZE” / 2021”

Cena: 1000

25

Zestaw pięciu wydawnictw Galerii PERMAFO

W skład zbioru wchodzą: : PERMAFO, Wrocław 1976; PERMAFO, Energie niezidentyfikowane, Wrocław 1981; PERMAFO, Energie niezidentyfikowane II, Wrocław 1981; PERMAFO, Wrocław, 15 marca 1980; PERMAFO, New situation, 1972

Cena: 1000

26

Katarzyna Tretyn (ur. 1983)

Trajektoria, 2022

technika własna, płótno, śr.: 29,5 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „Katarzyna Tretyn / 2022”.

Cena: 1000

27

Marcin Szpak (ur. 1978)

Behind the background, 2013

technika własna, transfer polaroidowy, dwie sztuki, 10 x 14 cm (każda z prac), obie sygn. markerem na odwrocie.

Cena: 1000

28

Andrzej Sobiepan (ur. 1982)

Hyperspace 73/1/1, 2022

technika własna, 42 × 42 cm, sygn. na odwrocie, markerem: „73/1/1/ Hyperspace / Bydgoszcz 2022 r. / Andrzej Sobiepan”.

Cena: 1000

29

Przemek Branas (ur. 1987)

Gucci, Louis Vuitton, Prada, Nike, Adidas, Acne, Bottega Veneta, Balenciaga, Miu Miu, Dior, Hermès Paris..., 2020/2021

kolaż, papier, 50 x 70 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „Przemek Branas, 2021”.

Cena: 1000

30

Xavery Deskur (ur. 1988)

Handful Hand, 2022

druk, papier, 50 x 66 cm, edycja 1, sygn. na odwrocie, markerem: „XAWERY DESKUR 2022”. Praca posiada certyfikat odnoszący się do wydruku.

Cena: 1000

31

Karol Radziszewski (ur. 1980)

Podwójny Ryszard Cieślak, 2014

akryl, sitodruk, płótno, 70 x 100 cm, sygn. na odwrocie: „Karol Radziszewski „Podwójny Ryszard Cieślak”, 2014”. Unikat.

Cena: 1000

32

Agnieszka Basak-Wysota (ur. 1983)

Głowa, 2022

unikat, technika własna, 40 x 23 x 19 cm. Praca niesygnowana.

Cena: 1000

33

Igor Przybylski (ur. 1974)

1216-901, 2014

akryl, płótno, 70 x 90 cm, sygn. na odwrocie

Cena: 1000

34

Władysław HASIOR (1928-1999)

Chrystus zwycięski

fotografia czarno-biała, papier, 17,5 x 23,8 cm, sygn. na odwrocie, tuszem: „W. Hasior/ „Chrystus Zwycięski”/ Fragment / cement”. Posiada certyfikat autentyczności wystawiony przez Galerię Dyląg – 06.04.2022.

Cena: 1000

35

Aleksandra Koper (ur. 1982)

Guy portrait, … , 2021

gips, wys. ok. 28 cm, 1/5, sygn. na spodzie: „Koper”

Cena: 1000

36

Krzysztof Gliszczyński (ur. 1962)

Z cyklu: Pneuma VII, 2022

enkaustyka, płótno, 27 x 33 cm, sygn. na odwrocie markerem: „K. Gliszczyński / 2022”. Na odwrocie naklejka z danymi pracy;

Cena: 1000

37

Maurycy Gomulicki (ur. 1969)

Pazuzu II z serii Nightflight to Venus [#9], 2016

lambda print, metalizowany poliester, sandwich dibond, plexi, 120 x 80 cm, edycja 1/5+2AP, sygn. na odwrocie

Cena: 1000

38

Daniel Cybulski (ur. 1980)

Bez tytułu, z cyklu: "Praktyka powtórzeń", 2022

akryl, płótno, 70 x 50 cm, sygn. na dolnej krajce, markerem: „”Untitled” Daniel Cybulski 2022”.

Cena: 1000

39

Katarzyna Kozyra (ur. 1963)

Krzysztof Czerwiński II, dyptyk, 1995

fotografia barwna, papier, 29,6 x 39,8 cm (każda z prac), 4/14, sygn. na licu, ołówkiem: „4/14” oraz podpis artystki.

Cena: 1000

40

Jakub Godziszewski (ur. 1989)

Pocałunek III, 2016

olej, płótno, 70 x 80 cm, sygn. na odwrocie markerem: „Jakub Godziszewski / XII 2016”.

Cena: 1000

41

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Studium po… III, 1975-1979

heliograf, bibuła, 79 x 58 cm, 8/8, sygn. na licu ołówkiem l.d.: „Studium po… III Heliograf 8/8”. Prawy dolny róg: „Jan/ BER/DYSZ/AK/1975-79”.

Cena: 1000

42

Radosław Sebastian Kobus (ur. 1978)

Głodny wilk, z cyklu: "Odwrócona prawda", 2015

akryl, płótno, 90 x 120 cm. Praca niesygnowana.

Cena: 1000

43

Zestaw katalogów, pocztówek i zaproszeń

Natalia LL, Ogrody personalizmu, Zamek Ujazdowski, Warszawa 1998 – katalog wystawy; Natalia LL, Zdania kategoryczne z obszaru sztuki postkonsumpcyjnej, Galeria Sztuki LDK Labirynt, Lublin 1977 – katalog wystawy; Natalia LL, Prywatne magie, Galeria FF, Łódź 2010 – katalog wystawy; Natalia LL, Texty. Teksty Natalii LL. O twórczości Natalii LL, BWA, Bielsko Biała 2004 – książka; PERMAFO, Wrocław 1976 – publikacja; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Zdzisława Sosnowskiego, lata 70. XX wieku – druk na papierze; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Zdzisława Sosnowskiego, lata 70. XX wieku – druk na papierze; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Janusza Haki, lata 70. XX wieku – druk na papierze; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Natalii LL, lata 70. XX wieku – druk na papierze; Natalia LL, pocztówka z reprodukcją pracy Narodziny według ciała z 2000 roku – druk na papierze; Natalia LL, pocztówka z reprodukcją pracy Caput Mortuum z 1990 roku – druk na papierze; Natalia LL, pocztówka z reprodukcją pracy Sfera paniczna z 1991 roku – druk na papierze; Zaproszenie na otwarcie wystawy Andrzeja Lachowicza, Energia luzu II, Na ukos oraz instalację video i komentarz autorski, Galeria Grodzka BWA w Lublinie, 1988 – druk na papierze;

Cena: 1000

44

Krystian Lipiec (ur. 1989)

Las #1, 2021

fotografia analogowa, barwna, druk matowy, papier 30 x 40 cm, opisana na odwrocie ołówkiem: „”LAS” #1/ negatyw: październik, 2021r/ pozytyw: grudzień, 2021/ 40x30cm/ druk matowy, fotografia analogowa/ Krystian Lipiec”.

Cena: 1000

45

Andrzej Wieteszka (ur. 1970)

Soul & Confused: Amorphea no. 5, 2020

sitodruk, papier, 100 x 70 cm, 3/9, sygn. ołówkiem na licu: „* WIETESZKA 3/9 / 2020”.

Cena: 1000

46

Kacper Bożek (ur. 1974)

Elektryczny cyrk, 2016

akwaforta, mezzotinta, sucha igła, papier, 59 × 78 cm, 8/100, sygn. i opisana ołówkiem poniżej kompozycji: „8/100 ELEKTRYCZNY CYRK KACPER BOŻEK XVI/XXI”.

Cena: 1000

47

Miłosz Hołody, Miłosz jest piękny (ur. 1990)

Krecik, 2019

technika mieszana, papier, 70 x 100 cm, sygn. na odwrocie ołówkiem: „MIŁOSZ JEST PIĘKNY 2019r.”, oraz na licu akrylem: „MH ‘19”.

Cena: 1000

48

Bartek Jarmoliński (ur. 1975)

Pożar w Borgo, 2004

technika mieszana, papier, 34,5 x 43,5 cm. Praca niesygnowana.

Cena: 1000

49

Mat Kubaj (ur. 1993)

Mixtures, 2022

tusz japoński, technika własna, płótno, 100 × 80 cm, sygn. na odwrocie markerem: „Mat Kubaj / 20”.

Cena: 1000

50

Łukasz Biliński (ur. 1987)

Issue, 2022

akryl, płótno, 46 x 61 cm, sygn. na odwrocie markerem: „Ł Biliński 2022”.

Cena: 1000

51

Norbert Delman (ur. 1989)

Growth, 2021

technika własna, 50 x 30 x 10 cm, sygn. na podstawie markerem: „DELMAN / 2021”.

Cena: 1000

52

Filip Pręgowski (ur. 1973)

Bez tytułu, 2019

akryl, płótno, 100 x 140 cm, sygn. na odwrocie mazakiem: „FILIP PRĘGOWSKI BEZ TYTUŁU 2019”.

Cena: 1000

53

Ida Karkoszka (ur. 1985)

The Steep In a field, 2022

technika własna, worki bankowe, metki, 50 x 50 cm, sygn. na odwrocie

Cena: 1000

54

Daniel Kotowski (ur. 1993)

Amulet do rytuału miłosnego, fotografia, 2021

archiwalny wydruk cyfrowy tuszami pigmentowymi, papier, 24 x 32 cm, edycja 3/10 + 1 AF, sygn. na odwrocie ołówkiem: "Amulet do rytuału miłosnego", obiekt (drzewo lipowe 16,5 cm), 2021. Fotografia: Daniel Kotowski. Realizacja obiektu: Jan Szymański, Daniel Kotowski. Edycja 3/10 + 1AF, 2022.

Cena: 1000

55

Dawid Lewandowski (ur. 1993)

Numer 46, 2016

obiekt fotograficzny, wydruk pigmentowy, papier, 30 x 40 cm, edycja 1/3 + 1AF, sygn. odwrocie ołówkiem: Dawid Lewandowski, „Numer 46”, 2016, 1/3 + 1AF

Cena: 1000

56

Anna Zagrodzka (ur. 1991)

Z cyklu: "Kolekcje. Zbiór Władysława Hasiora", 2017

wydruk, papier, 100 x 150 cm, 1/6 + 2AP, sygn. na odwrocie

Cena: 1000

57

Paweł Zawiślak (ur. 1983)

Love yourself as you are, 2013

druk, papier archiwalny Hahnemühle Photo Rag, 50 × 70 cm, na odwrocie: suchy stempel z logo KROPKIKRESKI i odręczny podpis.

Cena: 1000

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Sebastian Krzywak (ur. 1979)

Bez tytułu, 2018

technika własna, płótno, 140 x 140 cm, sygn. na odwrocie „Sebastian Krzywak 2018 Bez tytułu”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Krzysztof Maniak (ur. 1990)

Bez tytułu, 2016

akryl, płótno, 30 x 20,5 cm, sygn. na odwrocie ołówkiem: „KRZYSZTOF MANIAK / BEZ TYTUŁU, 2016”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Krzysztof Maniak (ur. 1990)

Bez tytułu, 2017

akryl, płótno, 24 x 33 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „KRZYSZTOF MANIAK, BEZ TYTUŁU / 2017”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Artur Grucela (ur.1987)

Przebudzenie, 2022

olej, płótno, 65 x 50 cm, sygn. na odwrocie, markerem: „Artur Grucela 2022”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Natalia LL (ur. 1937)

Sztuka konsumpcyjna, 1972 / edycja późniejsza

unikat, osiem fotografii o wymiarach 8,5 x 12 cm, naklejone na tekturze o wymiarach: 45 x 35 cm, montaż autorski; sygn. na odwrocie, markerem: „NATALIA LL”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Natalia LL (ur. 1937)

Sztuka postkonsumpcyjna, 1975 / edycja późniejsza

cztery fotografie barwne, druk cyfrowy na papierze, dibond, wymiary: 90 × 120 cm (każda z prac), sygn. na odwrocie markerem: „Natalia LL”. Na odwrocie naklejka z danymi pracy.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Natalia LL (ur. 1937)

Sztuka zwierzęca, 1977 / edycja późniejsza

fotografia czarno biała na papierze, edycja 1/3, 49,8 x 58 cm, sygn. na odwrocie markerem: „NATALIA LL / „SZTUKA ZWIERZĘCA” 1977/ 1/3”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Natalia LL (ur. 1937)

Volucres coeli – Ptaki niebieskie, tryptyk, 2003

fotografia analogowa, barwna, fujicolor, 15 × 15 cm (każda z prac), sygn. na odwrocie, markerem: „NATALIA LL/ VOLUCRES COELI/ -Ptaki niebieskie-/ 2003/ 1”, „NATALIA LL/ VOLUCRES COELI/ -Ptaki niebieskie-/ 2003/ 2”, „NATALIA LL/ VOLUCRES COELI/ -Ptaki niebieskie-/ 2003/ 3”. Wszystkie prace posiadają przekreśloną przez autorkę pierwotną numerację, którą zastąpiła nową. Edycja 1/3.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Łukasz Stokłosa (ur. 1986)

Wersal, 2022

gwasz, papier, 15 x 30 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „Łukasz/ Stokłosa/ 2022”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

9 informacji o trawie, 1972

vintage, fotografia czarno-biała, papier, 17 x 17,5 cm, 1/3, sygn. na odwrocie: „Andrzej Lachowicz/ „9 informacji o trawie”/ 1972”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Akt, 1965

vintage, fotografia czarno-biała, papier 60 x 49 cm, 1/2, sygn. na odwrocie, tuszem: „Andrzej Lachowicz/ Wrocław, ul. Ruska 5/3/ 6 – Akt”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Fotografia konkretna, 1978

vintage, dwie fotografie barwne na papierze (autorsko naklejone na papier), 49 x 49 cm, 1/3, sygn. ołówkiem na licu w prawym dolnym rogu: „ANDY 78”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Le Loup Garou – Wilkołak, 1967

drzeworyt, papier, 74 x 58 cm, 3/6, sygn. na licu w dolnej partii, ołówkiem: „”LE LOUP – GAROU” – WILKOŁAK”, -DRZEWORYT-, ANDRZEJ LACHOWICZ 1967 3/6”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Aleksandra Szczodry (ur.1983)

Bądź jak woda, płyń i patrz, 2022

akwarela, papier, 29,5 x 21 cm, na odwrocie pieczęć autorska oraz opis danych o pracy wykonany ołówkiem

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Aleksandra Szczodry (ur.1983)

Matka, Wojna i Tygrys, 2022

akwarela, papier, 29,5 x 21 cm, na odwrocie pieczęć autorska oraz opis danych o pracy wykonany ołówkiem

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Bartłomiej KIEŁBOWICZ (ur. 1985)

Dekolt dla Białorusi, 2021

technika mieszana, papier, 29,5 x 42 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „BARTŁOMIEJ KIEŁBOWICZ/ „DEKOLT DLA BIAŁORUSI”/ 2021”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Bartłomiej KIEŁBOWICZ (ur. 1985)

8 March, 2021

technika mieszana, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „BARTŁOMIEJ KIEŁBOWICZ / 2021 / „8 MARCA””

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Bartłomiej KIEŁBOWICZ (ur. 1985)

Rok później (2), 2021

technika mieszana, papier, 42 x 29,5 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „BARTŁOMIEJ / KIEŁBOWICZ / 2021 / „ROK RÓWNOŚCI (2)”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Klaus Groh (ur. 1936)

Why?, 1972

kolaż, tektura, 48 x 68 cm, sygn. ołówkiem na licu, prawy dolny róg: „K. Groh ‘72”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Michał Martychowiec (ur. 1987)

Josephine, 2017

hexachrome print, papier, 60 x 50 cm, 14 / 99, sygn. w dolnej części podpisem i numerem edycji.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Sebastian Winkler (ur. 1993)

The touch of my hand, 2021

technika mieszana, płótno, 30 x 24 cm, sygn. na odwrocie. Markerem: „SEBASTIAN WINKLER/ „THE TOUCH OF MY HAND”/ 2021”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Sebastian Winkler (ur. 1993)

Z cyklu: "Stroje robocze", 2021

tusz, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „SEBASTIAN WINKLER / Z CYKLU „STROJE ROBOCZE” / 2021”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Sebastian Winkler (ur. 1993)

Z cyklu: "Stroje robocze", 2021

tusz, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „SEBASTIAN WINKLER / Z CYKLU „STROJE ROBOCZE” / 2021”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Sebastian Winkler (ur. 1993)

Z cyklu: "Stroje robocze", 2022

tusz, papier, 29,5 x 21 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „SEBASTIAN WINKLER / Z CYKLU „STROJE ROBOCZE” / 2021”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zestaw pięciu wydawnictw Galerii PERMAFO

W skład zbioru wchodzą: : PERMAFO, Wrocław 1976; PERMAFO, Energie niezidentyfikowane, Wrocław 1981; PERMAFO, Energie niezidentyfikowane II, Wrocław 1981; PERMAFO, Wrocław, 15 marca 1980; PERMAFO, New situation, 1972

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Katarzyna Tretyn (ur. 1983)

Trajektoria, 2022

technika własna, płótno, śr.: 29,5 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „Katarzyna Tretyn / 2022”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Marcin Szpak (ur. 1978)

Behind the background, 2013

technika własna, transfer polaroidowy, dwie sztuki, 10 x 14 cm (każda z prac), obie sygn. markerem na odwrocie.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej Sobiepan (ur. 1982)

Hyperspace 73/1/1, 2022

technika własna, 42 × 42 cm, sygn. na odwrocie, markerem: „73/1/1/ Hyperspace / Bydgoszcz 2022 r. / Andrzej Sobiepan”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Przemek Branas (ur. 1987)

Gucci, Louis Vuitton, Prada, Nike, Adidas, Acne, Bottega Veneta, Balenciaga, Miu Miu, Dior, Hermès Paris..., 2020/2021

kolaż, papier, 50 x 70 cm, sygn. na odwrocie, ołówkiem: „Przemek Branas, 2021”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Xavery Deskur (ur. 1988)

Handful Hand, 2022

druk, papier, 50 x 66 cm, edycja 1, sygn. na odwrocie, markerem: „XAWERY DESKUR 2022”. Praca posiada certyfikat odnoszący się do wydruku.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Karol Radziszewski (ur. 1980)

Podwójny Ryszard Cieślak, 2014

akryl, sitodruk, płótno, 70 x 100 cm, sygn. na odwrocie: „Karol Radziszewski „Podwójny Ryszard Cieślak”, 2014”. Unikat.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Agnieszka Basak-Wysota (ur. 1983)

Głowa, 2022

unikat, technika własna, 40 x 23 x 19 cm. Praca niesygnowana.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Igor Przybylski (ur. 1974)

1216-901, 2014

akryl, płótno, 70 x 90 cm, sygn. na odwrocie

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Władysław HASIOR (1928-1999)

Chrystus zwycięski

fotografia czarno-biała, papier, 17,5 x 23,8 cm, sygn. na odwrocie, tuszem: „W. Hasior/ „Chrystus Zwycięski”/ Fragment / cement”. Posiada certyfikat autentyczności wystawiony przez Galerię Dyląg – 06.04.2022.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Aleksandra Koper (ur. 1982)

Guy portrait, … , 2021

gips, wys. ok. 28 cm, 1/5, sygn. na spodzie: „Koper”

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Krzysztof Gliszczyński (ur. 1962)

Z cyklu: Pneuma VII, 2022

enkaustyka, płótno, 27 x 33 cm, sygn. na odwrocie markerem: „K. Gliszczyński / 2022”. Na odwrocie naklejka z danymi pracy;

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Maurycy Gomulicki (ur. 1969)

Pazuzu II z serii Nightflight to Venus [#9], 2016

lambda print, metalizowany poliester, sandwich dibond, plexi, 120 x 80 cm, edycja 1/5+2AP, sygn. na odwrocie

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Daniel Cybulski (ur. 1980)

Bez tytułu, z cyklu: "Praktyka powtórzeń", 2022

akryl, płótno, 70 x 50 cm, sygn. na dolnej krajce, markerem: „”Untitled” Daniel Cybulski 2022”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Katarzyna Kozyra (ur. 1963)

Krzysztof Czerwiński II, dyptyk, 1995

fotografia barwna, papier, 29,6 x 39,8 cm (każda z prac), 4/14, sygn. na licu, ołówkiem: „4/14” oraz podpis artystki.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jakub Godziszewski (ur. 1989)

Pocałunek III, 2016

olej, płótno, 70 x 80 cm, sygn. na odwrocie markerem: „Jakub Godziszewski / XII 2016”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Studium po… III, 1975-1979

heliograf, bibuła, 79 x 58 cm, 8/8, sygn. na licu ołówkiem l.d.: „Studium po… III Heliograf 8/8”. Prawy dolny róg: „Jan/ BER/DYSZ/AK/1975-79”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Radosław Sebastian Kobus (ur. 1978)

Głodny wilk, z cyklu: "Odwrócona prawda", 2015

akryl, płótno, 90 x 120 cm. Praca niesygnowana.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zestaw katalogów, pocztówek i zaproszeń

Natalia LL, Ogrody personalizmu, Zamek Ujazdowski, Warszawa 1998 – katalog wystawy; Natalia LL, Zdania kategoryczne z obszaru sztuki postkonsumpcyjnej, Galeria Sztuki LDK Labirynt, Lublin 1977 – katalog wystawy; Natalia LL, Prywatne magie, Galeria FF, Łódź 2010 – katalog wystawy; Natalia LL, Texty. Teksty Natalii LL. O twórczości Natalii LL, BWA, Bielsko Biała 2004 – książka; PERMAFO, Wrocław 1976 – publikacja; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Zdzisława Sosnowskiego, lata 70. XX wieku – druk na papierze; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Zdzisława Sosnowskiego, lata 70. XX wieku – druk na papierze; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Janusza Haki, lata 70. XX wieku – druk na papierze; PERMAFO, pocztówka z reprodukcją pracy Natalii LL, lata 70. XX wieku – druk na papierze; Natalia LL, pocztówka z reprodukcją pracy Narodziny według ciała z 2000 roku – druk na papierze; Natalia LL, pocztówka z reprodukcją pracy Caput Mortuum z 1990 roku – druk na papierze; Natalia LL, pocztówka z reprodukcją pracy Sfera paniczna z 1991 roku – druk na papierze; Zaproszenie na otwarcie wystawy Andrzeja Lachowicza, Energia luzu II, Na ukos oraz instalację video i komentarz autorski, Galeria Grodzka BWA w Lublinie, 1988 – druk na papierze;

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Krystian Lipiec (ur. 1989)

Las #1, 2021

fotografia analogowa, barwna, druk matowy, papier 30 x 40 cm, opisana na odwrocie ołówkiem: „”LAS” #1/ negatyw: październik, 2021r/ pozytyw: grudzień, 2021/ 40x30cm/ druk matowy, fotografia analogowa/ Krystian Lipiec”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej Wieteszka (ur. 1970)

Soul & Confused: Amorphea no. 5, 2020

sitodruk, papier, 100 x 70 cm, 3/9, sygn. ołówkiem na licu: „* WIETESZKA 3/9 / 2020”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Kacper Bożek (ur. 1974)

Elektryczny cyrk, 2016

akwaforta, mezzotinta, sucha igła, papier, 59 × 78 cm, 8/100, sygn. i opisana ołówkiem poniżej kompozycji: „8/100 ELEKTRYCZNY CYRK KACPER BOŻEK XVI/XXI”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Miłosz Hołody, Miłosz jest piękny (ur. 1990)

Krecik, 2019

technika mieszana, papier, 70 x 100 cm, sygn. na odwrocie ołówkiem: „MIŁOSZ JEST PIĘKNY 2019r.”, oraz na licu akrylem: „MH ‘19”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Bartek Jarmoliński (ur. 1975)

Pożar w Borgo, 2004

technika mieszana, papier, 34,5 x 43,5 cm. Praca niesygnowana.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Mat Kubaj (ur. 1993)

Mixtures, 2022

tusz japoński, technika własna, płótno, 100 × 80 cm, sygn. na odwrocie markerem: „Mat Kubaj / 20”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Łukasz Biliński (ur. 1987)

Issue, 2022

akryl, płótno, 46 x 61 cm, sygn. na odwrocie markerem: „Ł Biliński 2022”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Norbert Delman (ur. 1989)

Growth, 2021

technika własna, 50 x 30 x 10 cm, sygn. na podstawie markerem: „DELMAN / 2021”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Filip Pręgowski (ur. 1973)

Bez tytułu, 2019

akryl, płótno, 100 x 140 cm, sygn. na odwrocie mazakiem: „FILIP PRĘGOWSKI BEZ TYTUŁU 2019”.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Ida Karkoszka (ur. 1985)

The Steep In a field, 2022

technika własna, worki bankowe, metki, 50 x 50 cm, sygn. na odwrocie

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Daniel Kotowski (ur. 1993)

Amulet do rytuału miłosnego, fotografia, 2021

archiwalny wydruk cyfrowy tuszami pigmentowymi, papier, 24 x 32 cm, edycja 3/10 + 1 AF, sygn. na odwrocie ołówkiem: "Amulet do rytuału miłosnego", obiekt (drzewo lipowe 16,5 cm), 2021. Fotografia: Daniel Kotowski. Realizacja obiektu: Jan Szymański, Daniel Kotowski. Edycja 3/10 + 1AF, 2022.

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Dawid Lewandowski (ur. 1993)

Numer 46, 2016

obiekt fotograficzny, wydruk pigmentowy, papier, 30 x 40 cm, edycja 1/3 + 1AF, sygn. odwrocie ołówkiem: Dawid Lewandowski, „Numer 46”, 2016, 1/3 + 1AF

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Anna Zagrodzka (ur. 1991)

Z cyklu: "Kolekcje. Zbiór Władysława Hasiora", 2017

wydruk, papier, 100 x 150 cm, 1/6 + 2AP, sygn. na odwrocie

Warszawa 2022/05/28

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Paweł Zawiślak (ur. 1983)

Love yourself as you are, 2013

druk, papier archiwalny Hahnemühle Photo Rag, 50 × 70 cm, na odwrocie: suchy stempel z logo KROPKIKRESKI i odręczny podpis.

Zgłoszenie chęci kupna

W celu zgłoszenia chęci kupna należy wypełnić formularz.

Prosimy o wpisaniu w pole "dodatkowe uwagi" informacji na temat preferowanego sposobu płatności (przelew, gotówka, karta, przelew) oraz sposobu odbioru prac (osobisty, przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska) oraz ewentualnie czy są Państwo zainteresowani innymi pracami tego artysty.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt:
telefon: 884798852
email: info@pragaleria.pl




    Metoda licytacji

    Limit ceny

    Akceptuję regulamin oferty galeryjnej