tusz, technika własna, folia celuloidowa, papier; 20 x 30 cm
sygn., dat. i opisany: FILM SZTABY I ZEGARY KLATKA 20 PIOTR BOSACKI 2009 / 20;
Praca pochodzi z teki Tribute to Edward Krasiński, wyd. ArtBazaar
1. Bima, akwaforta, akwatinta, papier; 76 x 56,5 cm (wymiar arkusza); sygn., dat. i opisana u dołu: „Bima” 9/50 (akwaforta, akwatinta), Siara imp. 95;
2. Jutrznia, akwaforta, akwatinta, papier; 76 x 57 cm (wymiar arkusza); sygn., dat. i opisana u dołu: „Jutrznia” 5/50 (akwaforta, akwatinta), Siara imp. 96;
gwasz, ołówek, papier; 24 x 32 cm (w świetle oprawy);
sygn. p. d.: oaxer;
na marginesach notatki dotyczące projektu.
olej, technika mieszana, płótno; 100 x 100 cm;
sygn., dat. i opisany na odwrocie: ORBIUM COELESTIUM / KORCZOWSKI / 2010;
do obrazu dołączony jest certyfikat autorski.
akryl, płótno; 104 x 150 cm;
sygn. i opisany na odwrocie: BARBARA PODKAŃSKA / „KOMPOZYCJA BŁĘKITNA” / 150 X 105 oraz nalepka wystawowa z CBWA w Warszawie.
olej, płótno; 99 x 73 cm;
sygn. p. g.: Rajmund Pietkiewicz;
sygn. powtórzona na odwrocie.
kredka, ołówek, papier; 17,5 x 18 cm, 18,5 x 15 cm, 23,5 x 19,5 cm, 23,5 x 20 cm, 14,5 x 14,5 cm, 17,5 x 16,5 cm;
prace podklejone na karton, część kompozycji opisana i sygnowana m.in. Kamieniarze, Przy Ognisku, Ptak, Kompozycja; rysunki pochodzą z lat 40. XX w.
technika własna (tusz, farby wodne, olej), karton; 30,5 x 50,5 cm;
sygn. i dat. na odwrocie: … / SIMEK 83 (? – długopisem).
ołówek, papier; 23,5 x 15,5 cm (każdy);
każda praca sygn.: AD (ołówkiem).
linoryt, papier; 92 x 63 cm;
sygn., dat. i opisany u dołu: „Modlitwa” linoryt, 2/30, imp. Joanna Piech’ 93 (ołówkiem).