heliograwiura, papier; 28 x 20 cm (w świetle oprawy);
sygn. na płycie monogram wiązany “AG” oraz pod kompozycją „Czcionkami R Austa III w Wiedniu”
heliograwiura, papier; 21 x 24 cm (w świetle oprawy);
sygn. na płycie monogram wiązany “AG” oraz pod kompozycją „Czcionkami R Austa III w Wiedniu”
heliograwiura, papier 28 x 20 cm (w świetle oprawy);
sygn. na płycie monogram wiązany “AG” oraz pod kompozycją „Czcionkami R Austa III w Wiedniu”.
heliograwiura, papier; 28 x 20 cm (w świetle oprawy);
sygn. na płycie monogram wiązany “AG” oraz pod kompozycją „Czcionkami R Austa III w Wiedniu”
fotograwiura, karton; 27 x 21 cm (w świetle oprawy)
sygn. na płycie l. d.
heliograwiura, papier; 28 x 20 cm (w świetle oprawy) sygn. na płycie monogram wiązany “AG” oraz pod kompozycją „Czcionkami R Austa III w Wiedniu”
heliograwiura, karton; 32 x 36 cm (świetle oprawy);
sygn. na płycie p. d.: oraz pod kompozycją „LESSER PXT” oraz „HELIOGRAVIURE V.ANGERERA”;
tytuł obrazu po polsku i francusku;
dodatkowe napisy: „Druk Tow. rozprzestrz. Sztuk pięknych w Wiedniu”;
„SKŁAD GŁÓWNY U MAURYCEGO ROBICZKA W WARSZAWIE”.
Grafika pochodzi ze zbioru „Album malarzy polskich w sztychach” wydany w 1884 roku. Było to pionierskie wydawnictwo na ziemiach polskich o ogromnym znaczeniu dla upowszechniania twórczości współczesnych polskich artystów, szczególnie w czasie trwania zaborów.
heliograwiura, karton; 36 x 25 (w świetle oprawy);
pod kompozycją: „Malował Kazimierz Pochwalski” oraz „Heliograwiura R Paulussen w Wiedniu”
heliograwiura, karton; 36 x 25 (w świetle oprawy);
pod kompozycją: „Rysował Piotr Stachiewicz” oraz „Heliograwiura R Paulussen w Wiedniu”
heliograwiura, karton; 34 x 41 cm (świetle oprawy);
sygn. pod kompozycją „BUTOWT – ANDRZEYKOWICZ PXT” oraz „HELIOGRAVIURE V.ANGERERA”;
tytuł obrazu po polsku i francusku;
dodatkowe napisy: „Druk Tow. rozprzestrz. Sztuk pięknych w Wiedniu”;
„SKŁAD GŁÓWNY U MAURYCEGO ROBICZKA W WARSZAWIE”.
Grafika pochodzi ze zbioru „Album malarzy polskich w sztychach” wydany w 1884 roku. Było to pionierskie wydawnictwo na ziemiach polskich o ogromnym znaczeniu dla upowszechniania twórczości współczesnych polskich artystów, szczególnie w czasie trwania zaborów.