miedzioryt, papier, 13 x 8 cm (w świetle oprawy); sygn. p.d.: J.Adam fecit (na płycie)
miedzioryt, papier, 18,5 x 46,5 cm (całość w świetle oprawy); na rycinach wtórne, odręczne napisy
monotypia, papier, 21 x 29,7 cm, w oprawie passe-partout: 28 x 35 cm, sygn. l.g.: Natalia Spyrka, To sad to touch III, 2019″
serigrafia, papier, 35 x 51 cm, 1/3, sygn. p.d.: M. Penke. Praca nieoprawiona.
technika mieszana (algrafia, akryl), papier Fabriano, 70 x 50 cm, 3/30. sygn. p.d.: Jolanta Johnsson
intaglio, papier, 47 x 59 cm, e.a.II, sygn. l.d.: Agata Burnat 2021 intaglio e/a II
algrafia, papier Fabriano, 59 x 36 cm (kompozycja), 70 x 50 cm (arkusz), 2/30, sygn. p.d. Praca nieoprawiona
akwaforta, papier, 198 × 69 cm (całość kompozycji, złożona z 2 arkuszy), 1/20, część 1. sygn. u góry: P. Krzywdziak 2017, część 2. sygn. u dołu: P. Krzywdziak 2017, 1/20 (praca nieoprawiona)
mieszane techniki graficzne (akwaforta, mezzotinta, miekki werniks), papier, 70 x 100 cm (wymiar kompozycji), 80 x 109 cm (wymiar arkusza), 33/100,
sygn., dat. i opisana u dołu: 33/100 / PARENTAL CONTROL / KACPER BOŻEK XVIII / XXI (ołówkiem).
serigrafia, papier, 70 x 50 cm, 3/15, sygn. p.d.: parafką oraz stemplem autorskim