Aukcja Szkła – 3 czerwca 2020 r. godz., 19.30
Zachęceni sukcesami Aukcji Designu, prezentujemy Państwu katalog tematycznej Aukcji Szkła, która odbędzie się 3 czerwca 2020 r. o godz. 19.30 (środa).
W ofercie znalazły się projekty twórców związanych z Krakowskiem Instytutem Szkła, w tym Jerzego Słuczan-Orkusza i Michała Jakubasa. Nie zabrakło również obiektów autorstwa Zbigniewa Horbowego czy Ludwika Fiedorowicza.
Ten niezwykle barwny zbiór to kwintesencja wyobraźni i zdolności osób związanych z polskim wzornictwem.
Zachęcamy do rejestracji na platformie Onebid, Artinfo oraz do składania zleceń licytacji telefonicznej lub z limitem poprzez formularz dostępny na naszej stronie lub mailowo / telefonicznie.
Katalog
Wazon z zestawu Floris - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948); szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 14 cm; Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.; drobne zarysowania od użytkowania.Cena wywoławcza: 900 zł
Amfora - proj. Michał JAKUBAS
proj. Michał JAKUBAS;szkło sodowe, barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 21,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.
Cena sprzedaży: 500 zł
Butla - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);szkło sodowe, barwione w masie na zielono, antico; wys. 15 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w.;
niewielka szczerba na krawędzi kołnierza.
Cena wywoławcza: 400 zł
Wazon - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (pomarańczowo-żółte); wys. 26 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 112.
Cena sprzedaży: 600 zł
Wazon tzw. "Panna młoda" - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 25,3 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 123.
Cena sprzedaży: 900 zł
Wazon z oplotem - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (czerwone i żółte); wys. 24 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
na korpusie pęcherzyki powietrza.
Cena sprzedaży: 800 zł
Wazon - Adam JABŁOŃSKI (1902-1973)
Adam JABŁOŃSKI (1902-1973); szkło warstwowe, barwoine w masie; wys. 31 cm; sygn. na spodzie: AJabłoński (ryte); mikro spękania wewnątrz struktury szkła.Cena wywoławcza: 500 zł
Wazon cylindryczny - Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka"
szkło sodowe, barwione w masie na fioletowo, antico; wys. 18 cm;Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.
Cena wywoławcza: 150 zł
Wazon z zestawu Floris - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948); szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 13 cm; Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.Cena sprzedaży: 900 zł
Wazon - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948);szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 34 cm;
Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.
Cena wywoławcza: 1000 zł
Wazon - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948);szkło sodowe, barwione w masie, warstwowe; wys. 11,5 cm;
Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.
Cena wywoławcza: 700 zł
Wazon - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948);szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 27,5 cm;
Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.
Cena wywoławcza: 1000 zł
Wazon z szerokim kołnierzem "Moździerz" - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948); szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 23,5 cm; Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.Cena wywoławcza: 1200 zł
Wazon - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);szkło sodowe, barwione w masie na niebiesko, antico; wys. 23 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w
Cena sprzedaży: 650 zł
Butla z wklęśnięciem - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019); szkło sodowe, barwione w masie na zielono, dwustronnie gniecione, antico; wys. 19,5 cm; Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX wCena sprzedaży: 950 zł
Butla - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019); szkło sodowe, barwione w masie na fioletowo, antico; wys. 12 cm; Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX wCena sprzedaży: 300 zł
Wazon tzw. "Domek" - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);szkło sodowe, barwione w masie, w typie antico; 20 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w.
Cena sprzedaży: 400 zł
Butla z kołnierzem - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);szkło sodowe, barwione w masie na miodowo, antico; wys. 23 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w.;
pęknięte pęcherzyki powietrza.
Cena sprzedaży: 600 zł
Butla z kołnierzem, dwustronnie gnieciona - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019); szkło sodowe, przeźroczyste, opalizujące, dwustronnie gnieciona, antico; wys. 16,5 cm; Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX wCena wywoławcza: 700 zł
Wazon z szerokim kołnierzem
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);szkło sodowe, przeźroczyste; wys. 29 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w
Cena sprzedaży: 300 zł
Wazon - proj. Józef PODLASEK (1934-1995)
proj. Józef PODLASEK (1934-1995);szkło sodowe, barwione w masie na kolor zielony, nieregularna zawiesina smug i cętków z licznymi pęcherzykami powietrza; wys. 24,5 cm;
Huta Szkła w Zawierciu, lata 70. XX w.
Cena wywoławcza: 700 zł
Para pucharków - proj. Józef PODLASEK (1934-1995)
proj. Józef PODLASEK (1934-1995);szkło sodowe, barwione w masie na kolor miodowy, pęcherzyki powietrza; wys. 12 cm i 16,5 cm;
Huta Szkła w Zawierciu, lata 70. XX w.
Cena wywoławcza: 100 zł
Wazon - proj. Józef PODLASEK (1934-1995)
proj. Józef PODLASEK (1934-1995);szkło sodowe, barwione w masie na kolor miodowy, pęcherzyki powietrza; wys. 12,5 cm;
Huta Szkła w Zawierciu, lata 70. XX w.
Cena sprzedaży: 350 zł
Wazon - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie na żółto, ręcznie formowane; wys. 35 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 145.
Cena wywoławcza: 400 zł
Wazonik - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 14 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 400 zł
Dzban - proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943)
proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943);szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 23 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.
Cena sprzedaży: 600 zł
Czajnik - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 15,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
technologiczne zarysowania związane z odcinaniem szklanej formy (?);
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 132.
Cena sprzedaży: 600 zł
Naczynie z guzami - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 5,5 cm, średn. 17 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 127.
Cena sprzedaży: 300 zł
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 13 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 139.
Cena wywoławcza: 150 zł
Koszyczek - Naczynko - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie na czerwono, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 14,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
delikatna szczerba na jednej z "falbanek";
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 60 poz. 86.
Cena wywoławcza: 300 zł
Puchar - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (jasno-czerwone); wys. 14 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 300 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 12 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena sprzedaży: 650 zł
Karafka - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, barwione w masie, ręcznie formowane; wys. całkowita 19 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
wewnątrz osad.
Cena wywoławcza: 400 zł
Kufel - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 15 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 153.
Cena sprzedaży: 150 zł
Puchar - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (żółte); wys. 14 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 300 zł
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe, barwione w masie mleczne i przeźroczyste, formowane ręcznię; wys. 13 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 139.
Cena wywoławcza: 100 zł
Wazon - proj. Michał JAKUBAS
proj. Michał JAKUBAS;szkło sodowe, tonowane, ręcznie formowane; wys. 9,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.
Cena sprzedaży: 300 zł
Amfora - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, mleczne i przeźroczyste, tonowane, ręcznie formowane; wys. 32,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
ślady osadu.
Cena wywoławcza: 500 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, mleczne i przeźroczyste, tonowane, ręcznie formowane; wys. 30,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena sprzedaży: 400 zł
Kielich - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, mleczne i przeźroczyste, tonowane, ręcznie formowane; wys. 30,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3 tercja XX w.
Cena sprzedaży: 400 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, mleczne, ręcznie formowane (fioletowe); wys. 29,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
na stopie pęcherzyk powietrza.
Cena wywoławcza: 500 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
z oplotem;szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane, mleczne, tonowane; wys. 20,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 300 zł
Naczynie z guzami - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie, wys. 10 cm, średn. 15 cm;
Krakowski Instytut Szkła, lata 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 126.
Cena sprzedaży: 300 zł
Popielnica turkusowa - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 3,5 cm, średn. 16 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 150 zł
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie na zielono, tonowane, ręcznie formowane; wys. 24,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
na stopie zatopiony kartusz.
Cena wywoławcza: 200 zł
Amfora - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)szkło barwione w masie, zielono-niebieskie; wys. 36,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.
Cena sprzedaży: 850 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, mleczne, ręcznie formowane (zielono-niebieskie); wys. 29 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 500 zł
Amfora
szkło fioletowe, tonowane, barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 20 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 500 zł
Cukiernica tzw. "Piłkarz" - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 15,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 4. ćw. XX w.
Cena wywoławcza: 300 zł
Wazon - proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943)
flet;proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 34,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
nierówności technologiczne na aplikacjach.
Cena sprzedaży: 1000 zł
Amfora z wklęśnięciem tzw. "Pępek" - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 20 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
drobne błędy technologiczne na elementach dekoracyjnych - zgrubienia;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 117.
Cena sprzedaży: 700 zł
Patera dwuuszna - proj. Michał JAKUBAS
proj. Michał JAKUBAS;szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (czerwone); wys. 15 cm, średn. czary 15,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 91, poz. 26.
Cena wywoławcza: 400 zł
Czara - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 18,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
błąd technologiczny w czarze - zgrubienie.
Cena wywoławcza: 400 zł
Wazon - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (czerwone); wys. 23,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.
Cena wywoławcza: 200 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 28,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 300 zł
Para świeczników - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 28 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena sprzedaży: 1200 zł
Kielich - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane, przeźroczyste; wys. 28 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 100 zł
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
w formie spłaszczonej kuli;proj. Monika ORKUSZ (?);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 9 cm, średn. 13,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3 tercja XX w.
Cena wywoławcza: 400 zł
Koszyk - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie na czerwono, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 18,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek. W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 139.
Cena sprzedaży: 100 zł
Wazon - kielich - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 27 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.
Cena wywoławcza: 400 zł
Dzban czerwony tzw. "Trójka” - proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943)
proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943);szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 31 cm;
Krakowski Instytut Szkła, lata 70. XX w.;
niewielkie wyszczerbienie na końcu uchwytu (technologiczne ?).
Cena sprzedaży: 800 zł
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);szkło barwione w masie na czerwono, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 22,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.
Cena wywoławcza: 150 zł
Patera - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane, przeźroczyste; wys. 13,5 cm, średn. czary: 18,5 cm;Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
błąd technologiczny wewnątrz czary (zgrubienie).
Cena wywoławcza: 400 zł
Wazon - proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999)
proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999);szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane, z pęcherzykami powietrza; wys. 30,5 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.
Cena sprzedaży: 500 zł
Wazon - proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999)
proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999);szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane, z pęcherzykami powietrza; wys. 29,5 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.
Cena sprzedaży: 600 zł
Wazon
szkło sodwe barwione w masie na pomarańczowo, wewnątrz zatopione płatki w kolorze złotym, szkło warstwowe; wys. 30 cm;Polska, 2 poł. XX w.
Cena wywoławcza: 500 zł
Wazon - proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999)
proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999);szkło barwione w masie na pomarańczowo, szkło bezbarwne, przeźroczyste; wys. 21,5 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.
Cena sprzedaży: 100 zł
Wazon - proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941)
proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941);szkło barwione w masie, przeźroczyste; wys. 42 cm;
Huta Szkła Gospodarczego "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, lata 70. XX w.
Cena sprzedaży: 250 zł
Wazon - proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941)
proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941);szkło barwione w masie, przeźroczyste; wys. 30 cm;
Huta Szkła Gospodarczego "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, lata 70. XX w.
Cena sprzedaży: 500 zł
Wazon z kołnierzem
szkło warstwowe, barwione w masie, antico; wys. 11 cm;Polska, Huta Szkła "Hortensja" (?), 2 poł. XX w.;
w typie wyrobów Zygmunta Janoty.
Cena sprzedaży: 600 zł
Para butli - proj. Cwetan CACZEW
proj. Cwetan CACZEW;szkło sodowe, barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 34 i 31,5 cm;
Pracownia Szkła „Cwetan Caczew” w Bytomiu l. 90. XX w.
Cena sprzedaży: 600 zł
Para form szklanych - Wazony
szkło bezbarwne, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 26,5 cm i wys. 13 cm;Polska, 2 poł. XX w.
Cena wywoławcza: 1000 zł
Para wazonów geometrycznych - proj. Ireneusz KIZIŃSKI (1937-2008)
proj. Ireneusz KIZIŃSKI (1937-2008);szkło barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 21 cm i wys. 14,5 cm;
Polska, 4. ćw. XX w.
Cena sprzedaży: 1500 zł
Wazon z wklęśnięciem
szkło barwione w masie, warstwowe, ręcznie formowane; wys. 33,5 cm;Polska, 2 poł. XX w.
Cena wywoławcza: 300 zł
Wazon kulisty
szkło warstwowe, barwione w masie; wys. 10 cm;Polska, 2 poł. XX w.
według przekazu żony artysty jest to kompozycja Ireneusza Kizińskiego.
Cena wywoławcza: 400 zł
Forma szklana
szkło sodowe, warstwowe, barwione w masie; wys. 22,5 cm;Polska, 2 poł. XX w.;
w typie wyrobów Zygmunta Janoty.
Cena wywoławcza: 800 zł
Patera - Grażyna BIELSKA-KOZAKIEWICZ (ur. 1955)
Grażyna BIELSKA-KOZAKIEWICZ (ur. 1955), 2007szkło warstwowe matowe i przeźroczyste; 36,5 x 36,5 cm;
sygn. monogramem: GBKoz.
Cena wywoławcza: 300 zł
Kielich
szkło barwione w masie i bezbarwne, przeźroczyste; wys. 32 cm;Polska, 2 poł. XX w.;
Kielich w typie wyrobów Zbigniewa Horbowego.
Cena sprzedaży: 500 zł

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z zestawu Floris - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948); szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 14 cm; Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.; drobne zarysowania od użytkowania.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Amfora - proj. Michał JAKUBAS
proj. Michał JAKUBAS;
szkło sodowe, barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 21,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Butla - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);
szkło sodowe, barwione w masie na zielono, antico; wys. 15 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w.;
niewielka szczerba na krawędzi kołnierza.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (pomarańczowo-żółte); wys. 26 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 112.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon tzw. "Panna młoda" - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 25,3 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 123.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z oplotem - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (czerwone i żółte); wys. 24 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
na korpusie pęcherzyki powietrza.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Adam JABŁOŃSKI (1902-1973)
Adam JABŁOŃSKI (1902-1973); szkło warstwowe, barwoine w masie; wys. 31 cm; sygn. na spodzie: AJabłoński (ryte); mikro spękania wewnątrz struktury szkła.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon cylindryczny - Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka"
szkło sodowe, barwione w masie na fioletowo, antico; wys. 18 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z zestawu Floris - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948); szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 13 cm; Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948);
szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 34 cm;
Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948);
szkło sodowe, barwione w masie, warstwowe; wys. 11,5 cm;
Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948);
szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 27,5 cm;
Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z szerokim kołnierzem "Moździerz" - proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948)
proj. Ludwik FIEDOROWICZ (ur. 1948); szkło w kolorze kobaltowym, przeźroczyste, barwione w masie, warstwowe; wys. 23,5 cm; Zakład Szkła Artystycznego „Siemianowice” w Siemianowicach Śląskich, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);
szkło sodowe, barwione w masie na niebiesko, antico; wys. 23 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Butla z wklęśnięciem - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019); szkło sodowe, barwione w masie na zielono, dwustronnie gniecione, antico; wys. 19,5 cm; Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Butla - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019); szkło sodowe, barwione w masie na fioletowo, antico; wys. 12 cm; Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon tzw. "Domek" - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);
szkło sodowe, barwione w masie, w typie antico; 20 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Butla z kołnierzem - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);
szkło sodowe, barwione w masie na miodowo, antico; wys. 23 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w.;
pęknięte pęcherzyki powietrza.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Butla z kołnierzem, dwustronnie gnieciona - proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019)
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019); szkło sodowe, przeźroczyste, opalizujące, dwustronnie gnieciona, antico; wys. 16,5 cm; Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z szerokim kołnierzem
proj. Zbigniew HORBOWY (1935-2019);
szkło sodowe, przeźroczyste; wys. 29 cm;
Huta "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, 3. tercja XX w


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Józef PODLASEK (1934-1995)
proj. Józef PODLASEK (1934-1995);
szkło sodowe, barwione w masie na kolor zielony, nieregularna zawiesina smug i cętków z licznymi pęcherzykami powietrza; wys. 24,5 cm;
Huta Szkła w Zawierciu, lata 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Para pucharków - proj. Józef PODLASEK (1934-1995)
proj. Józef PODLASEK (1934-1995);
szkło sodowe, barwione w masie na kolor miodowy, pęcherzyki powietrza; wys. 12 cm i 16,5 cm;
Huta Szkła w Zawierciu, lata 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Józef PODLASEK (1934-1995)
proj. Józef PODLASEK (1934-1995);
szkło sodowe, barwione w masie na kolor miodowy, pęcherzyki powietrza; wys. 12,5 cm;
Huta Szkła w Zawierciu, lata 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie na żółto, ręcznie formowane; wys. 35 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 145.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazonik - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 14 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Dzban - proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943)
proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943);
szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 23 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Czajnik - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 15,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
technologiczne zarysowania związane z odcinaniem szklanej formy (?);
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 132.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Naczynie z guzami - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 5,5 cm, średn. 17 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 127.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 13 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 139.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Koszyczek - Naczynko - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie na czerwono, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 14,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
delikatna szczerba na jednej z "falbanek";
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 60 poz. 86.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Puchar - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (jasno-czerwone); wys. 14 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 12 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Karafka - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, barwione w masie, ręcznie formowane; wys. całkowita 19 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
wewnątrz osad.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kufel - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 15 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 153.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Puchar - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (żółte); wys. 14 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe, barwione w masie mleczne i przeźroczyste, formowane ręcznię; wys. 13 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 139.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Michał JAKUBAS
proj. Michał JAKUBAS;
szkło sodowe, tonowane, ręcznie formowane; wys. 9,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Amfora - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, mleczne i przeźroczyste, tonowane, ręcznie formowane; wys. 32,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
ślady osadu.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, mleczne i przeźroczyste, tonowane, ręcznie formowane; wys. 30,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe, mleczne i przeźroczyste, tonowane, ręcznie formowane; wys. 30,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3 tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, mleczne, ręcznie formowane (fioletowe); wys. 29,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
na stopie pęcherzyk powietrza.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
z oplotem;
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane, mleczne, tonowane; wys. 20,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Naczynie z guzami - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie, wys. 10 cm, średn. 15 cm;
Krakowski Instytut Szkła, lata 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 126.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Popielnica turkusowa - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 3,5 cm, średn. 16 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie na zielono, tonowane, ręcznie formowane; wys. 24,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
na stopie zatopiony kartusz.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Amfora - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
szkło barwione w masie, zielono-niebieskie; wys. 36,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, mleczne, ręcznie formowane (zielono-niebieskie); wys. 29 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Amfora
szkło fioletowe, tonowane, barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 20 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Cukiernica tzw. "Piłkarz" - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 15,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 4. ćw. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943)
flet;
proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 34,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
nierówności technologiczne na aplikacjach.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Amfora z wklęśnięciem tzw. "Pępek" - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 20 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
drobne błędy technologiczne na elementach dekoracyjnych - zgrubienia;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 117.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Patera dwuuszna - proj. Michał JAKUBAS
proj. Michał JAKUBAS;
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (czerwone); wys. 15 cm, średn. czary 15,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek, W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 91, poz. 26.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Czara - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 18,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
błąd technologiczny w czarze - zgrubienie.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane (czerwone); wys. 23,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 28,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Para świeczników - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane (czerwone); wys. 28 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane, przeźroczyste; wys. 28 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - Krakowski Instytut Szkła
w formie spłaszczonej kuli;
proj. Monika ORKUSZ (?);
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 9 cm, średn. 13,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3 tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Koszyk - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie na czerwono, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 18,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.;
Por.: Barbara Banaś, Aleksandra Skorek. W pogoni za kolorem. Jerzy Słuczan-Orkusz, Wrocław 2019, s. 139.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - kielich - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 27 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Dzban czerwony tzw. "Trójka” - proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943)
proj. Barbara ŚWISTACKA (ur. 1943);
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 31 cm;
Krakowski Instytut Szkła, lata 70. XX w.;
niewielkie wyszczerbienie na końcu uchwytu (technologiczne ?).


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich - proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002)
proj. Jerzy SŁUCZAN-ORKUSZ (1924-2002);
szkło barwione w masie na czerwono, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 22,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, l. 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Patera - Krakowski Instytut Szkła
szkło sodowe barwione w masie, ręcznie formowane, przeźroczyste; wys. 13,5 cm, średn. czary: 18,5 cm;
Krakowski Instytut Szkła, 3. tercja XX w.;
błąd technologiczny wewnątrz czary (zgrubienie).


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999)
proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999);
szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane, z pęcherzykami powietrza; wys. 30,5 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999)
proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999);
szkło barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane, z pęcherzykami powietrza; wys. 29,5 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon
szkło sodwe barwione w masie na pomarańczowo, wewnątrz zatopione płatki w kolorze złotym, szkło warstwowe; wys. 30 cm;
Polska, 2 poł. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999)
proj. Wiesław SAWCZUK (1933-1999);
szkło barwione w masie na pomarańczowo, szkło bezbarwne, przeźroczyste; wys. 21,5 cm;
Spółdzielnia Przemysłu Ludowego i Artystycznego "Kamionka" w Łysej Górze, 4 ćw. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941)
proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941);
szkło barwione w masie, przeźroczyste; wys. 42 cm;
Huta Szkła Gospodarczego "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, lata 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon - proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941)
proj. Stefan SADOWSKI (ur. 1941);
szkło barwione w masie, przeźroczyste; wys. 30 cm;
Huta Szkła Gospodarczego "Sudety" w Szczytnej Śląskiej, lata 70. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z kołnierzem
szkło warstwowe, barwione w masie, antico; wys. 11 cm;
Polska, Huta Szkła "Hortensja" (?), 2 poł. XX w.;
w typie wyrobów Zygmunta Janoty.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Para butli - proj. Cwetan CACZEW
proj. Cwetan CACZEW;
szkło sodowe, barwione w masie, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 34 i 31,5 cm;
Pracownia Szkła „Cwetan Caczew” w Bytomiu l. 90. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Para form szklanych - Wazony
szkło bezbarwne, przeźroczyste, ręcznie formowane; wys. 26,5 cm i wys. 13 cm;
Polska, 2 poł. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Para wazonów geometrycznych - proj. Ireneusz KIZIŃSKI (1937-2008)
proj. Ireneusz KIZIŃSKI (1937-2008);
szkło barwione w masie, ręcznie formowane; wys. 21 cm i wys. 14,5 cm;
Polska, 4. ćw. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon z wklęśnięciem
szkło barwione w masie, warstwowe, ręcznie formowane; wys. 33,5 cm;
Polska, 2 poł. XX w.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Wazon kulisty
szkło warstwowe, barwione w masie; wys. 10 cm;
Polska, 2 poł. XX w.
według przekazu żony artysty jest to kompozycja Ireneusza Kizińskiego.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Forma szklana
szkło sodowe, warstwowe, barwione w masie; wys. 22,5 cm;
Polska, 2 poł. XX w.;
w typie wyrobów Zygmunta Janoty.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Patera - Grażyna BIELSKA-KOZAKIEWICZ (ur. 1955)
Grażyna BIELSKA-KOZAKIEWICZ (ur. 1955), 2007
szkło warstwowe matowe i przeźroczyste; 36,5 x 36,5 cm;
sygn. monogramem: GBKoz.


CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI
Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny
potwierdza autentyczność sprzedanej pracy
Kielich
szkło barwione w masie i bezbarwne, przeźroczyste; wys. 32 cm;
Polska, 2 poł. XX w.;
Kielich w typie wyrobów Zbigniewa Horbowego.

Zgłoszenie chęci kupna
W celu zgłoszenia chęci kupna należy wypełnić formularz.
Prosimy o wpisaniu w pole "dodatkowe uwagi" informacji na temat preferowanego sposobu płatności (przelew, gotówka, karta, przelew) oraz sposobu odbioru prac (osobisty, przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska) oraz ewentualnie czy są Państwo zainteresowani innymi pracami tego artysty.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt:
telefon: 884798852
email: info@pragaleria.pl