9. Aukcja Prac na Papierze (Sztuka Dawna) – 5 kwietnia 2022 r. godz. 19:30

Pragaleria

Stalowa 3, Warszawa

9. Aukcja Prac na Papierze (Sztuka Dawna) – 5 kwietnia 2022 r. godz. 19:30

Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem „9. Aukcji Prac na Papierze”, która tym razem podzielona została na 2 części: Sztukę Młodą i Sztukę Dawną.

Licytacja dzieł sztuki dawnej odbędzie się 05.04.2022 r. o godz. 19:30 na portalu Onebid.pl.

Prezentujemy starannie wyselekcjonowaną ofertę dla tych z Państwa, którzy szczególnie doceniają subtelność kolorystyczną akwareli, niuanse światła i cienia obecne w grafice warsztatowej i linearność rysunku ołówkiem i tuszem.

Wszystkie prezentowane dzieła, poza papierowym podłożem, łączą również niezwykle atrakcyjne ceny wywoławcze.

KATALOG ONEBID

Katalog

1

Jan Piotr NORBLIN de la GOURDAINE (1745 - 1830)

Autoportret Norblina jako malarza, 1778

akwaforta, papier, 15,7 x 10,5 cm (odcisk płyty); sygn. p. d.: Norblin fecit 1778 (na płycie)

Cena sprzedaży: 2800

2

Jan Piotr NORBLIN de la GOURDAINE (1745 - 1830)

Kozak

akwaforta, papier, 7 x 6,1 cm (odcisk płyty);

Cena sprzedaży: 600

3

Edmund Bartłomiejczyk (1885-1950)

Dziad i baba - autorska książka drzeworytnicza, 1922

drzeworyt, papier czerpany, 18,5 x 16,5 cm (okładka); 17 x 15,5 cm (strony); 8 kart dwustronnnych, okładka do J. I. Kraszewski Dziad i Baba, wydał Ludwik Fiszer, Warszawa 1922

Cena wywoławcza: 800

4

Edmund Bartłomiejczyk (1885-1950)

Tratwy, ok. 1931

drzeworyt barwny, papier, 24,8 x 27,6 cm (odcisk klocka); sygn. l. d.: gmerk artysty (na klocku); sygn i opisany u dołu: Tratwy - drzeworyt barwny Edm. Bartłomiejczyka / Tadeusz Tuszewski (ołówkiem); załamania arkusza

Cena sprzedaży: 850

5

Edmund Bartłomiejczyk (1885-1950)

Góral prowadzący konia, 1932

drzeworyt barwny, papier, 24,6 x 19,2 cm (odcisk klocka); sygn. p. d.: gmerk artysty (na klocku); sygn u dołu: Edmund Bartłomiejczyk 1932. (ołówkiem); drobne odbarwienia papieru

Cena sprzedaży: 600

6

Mieczysław WEJMAN (1912 - 1997)

Smuga cienia, 1948

drzworyt, papier żeberkowy, 16,1 x 26 cm (odcisk klocka); sygn. p. d.: M. Wejman - 48 (ołówkiem); na odwrocie tytuł autorski (?)

Cena sprzedaży: 700

7

Ludwik Maciąg (1920 - 2007)

Przejażdżka konna, 1955

litografia, papier, 38,5 x 27 cm (odcisk kamienia); sygn. l.d.: LMaciąg 1955

Cena sprzedaży: 400

8

A. KARIM FARG (XX w.)

Wesele na wsi, z cyklu: "Z kraju", 1977

such igła, akwaforta, akwatinta, 26,6 x 48,4 cm (odcisk płyty), sygn. p. d.: '(...) A. Karim - Farg 1977' oraz l. d.: 'Cykl z kraju Wesele na wsi', śr. d.: '3/5 (...)' oraz 'imp'

Cena wywoławcza: 300*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

9

Henryk OPAŁKA (1929-2018)

Videolit I (Pocałunek kozicy), 1990

litografia, papier; 56 x 80 cm (wymiar kompozycji), 65 x 87 cm (wymiar arkusza); sygn., dat. i opisany u dołu: Videolit I 90 - (Pocałunek kozicy) Litografia 1/5 H. Opałka (ołówkiem).

Cena wywoławcza: 500*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

10

Henryk OPAŁKA (1929-2018)

Videolit III, 1987

litografia, papier; 56 x 80 cm (wymiar kompozycji), 65 x 87 cm (wymiar arkusza); sygn., dat. i opisany u dołu: "Videolit III-87" Litografia 1/8 H. Opałka (ołówkiem).

Cena wywoławcza: 500*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

11

Tadeusz MAKOWSKI (1882 - 1932)

Święty Biskup przy pulpicie z książkami

ołówek, papier, 17,5 x 24 cm (w świetle oprawy); opisany u dołu: Benozzo Gozzoli XV. s (Florenc. Szk) / szczegół ... "Décoracion d'antel; na odwrocie potwierdzenie autentyczności rysunku znajdującego się nakrtce szkicownika Tadeusza Makowskiego z jego autentyczną adnotacją wystawione przez prof. Jerzego Sienkiewicza (1975) oraz prof. Władysławy Jawordkiej (1989)

Cena wywoławcza: 10000

12

Feliks TOPOLSKI (1907 - 1989)

Otello - scena teatralna, 1954

węgiel, papier, 35 x 45 cm; sgn i opisany u dołu: Otello ...Feliks Topolski / 54

Cena sprzedaży: 400

13

Artysta nieokreślony, polski

Spacerek, 1956

piórko, tusz, papier, 14 x 12,5 cm; sygn. p. d.: nieczytelnie / 56

Cena wywoławcza: 100*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

14

Stanisław GRABOWSKI (1901-1957)

Akt siedzącej kobiety - studium

piórko, tusz, papier żeberkowy (Ingres), 30,2 x 23,2 cm; opisany na odwrocie

Cena wywoławcza: 500

15

Zdzisław BEKSIŃSKI (1929-2005)

Bez tytułu

długopis, papier; 29,8 x 21 cm, sygn. l. g.: ZDZISŁAW / BEKSIŃSKI (pieczęć);, na odwrocie napis: ZB. 59 (ołówkiem). Proweniencja: kolekcja prywatna, Poznań. Dawna kolekcja Marka Piaseckiego.

Cena sprzedaży: 20000

16

Edward Ałaszewski (1908-1983)

Polska, projekt ilustracji satyrycznej do "Przeglądu Sportowego", 1977

flamaster na podrysowaniu ołówkiem, kolaż, papier, 51 x 36 cm, sygn. u dołu: ała 77 oraz na odwrocie napis flamastrem: Ała komentuje / Polska piłka nożna / po wyeliminowaniu / Manchester / przez Widzew: / „Jaka ja właściwie / jestem...?” oraz pieczątka: Przegląd Sportowy. Projekt pochodzi z autorskiego cyklu "Ała komentuje" wydawanego przez "Przegląd Sportowy" w latach 70. XX wieku.

Cena sprzedaży: 300

17

Edward Ałaszewski (1908-1983)

Pierwsza dama TP, projekt ilustracji satyrycznej do "Przeglądu Sportowego", 1977

flamastry na podrysowaniu ołówkiem, kolaż, papier, 49,5 x 38 cm, sygn. u dołu: ała 77, na odwrocie opisany: ała komentuje / Pierwsza Dama TP / Reprezentacyjna to ona chwilowo nie jest... oraz pieczątka: Przegląd Sportowy. Projekt pochodzi z autorskiego cyklu "Ała komentuje" wydawanego przez "Przegląd Sportowy" w latach 70. XX wieku.

Cena wywoławcza: 300*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

18

Edward Ałaszewski (1908-1983)

Wesołych Świąt, projekt ilustracji satyrycznej do "Przeglądu Sportowego", lata '70 XX wieku

flamaster na podrysowaniu ołówkiem, kolaż, papier, 39 x 54,5 cm, na odwrocie pieczątka: Przegląd Sportowy. Projekt pochodzi z autorskiego cyklu "Ała komentuje" wydawanego przez "Przegląd Sportowy" w latach 70. XX wieku.

Cena wywoławcza: 300*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

19

Gwidon Miklaszewski (1912 - 1999)

Epidemia Grypy, projekt ilustracji z cyklu „Nasza Syrenka” dla Ekspresu Wieczornego

piórko, tusz, gwasz, papier, 25 x 12,5 cm w świetle oprawy, sygn. p.d.: mi (monogram); naddarcia przy dolnej krawędzi

Cena wywoławcza: 300*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

20

Gwidon Miklaszewski (1912 - 1999)

8 marca - "Dzień Kobiet", projekt ilustracji do "Expressu Wieczornego", l. 70-te XX wieku

piórko, tusz, gwasz, papier, 22 x 15,7 cm, sygn. p.d.: mi (monogram);

Cena sprzedaży: 250

21

Lech Zahorski (1923 - 1993)

Zestaw 5 ilustracji satyrycznych z cyklu: "Najkrótsza recenzja" dla tygodnika "Antena", l. 80-te XX w.

piórko, tusz, ołówek, papier, 4 prace o wymiarach: 21 x 29,5 cm, sygn. p.d.: LECH ZAHORSKI. Na jednym arkuszu naderwany rożek

Cena wywoławcza: 400*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

22

Artysta nieokreślony, chiński (?), XX w.

Peonie i wróbelek

tusz, akwarela, papier żeberkowy, 69,5 x 37 cm; opisany z prawej; p. d.: stempel artysty

Cena sprzedaży: 400

23

Franciszek STAROWIEYSKI (1930-2009)

Szkic plakatu do wystawy Franciszka Starowieyskiego w BWA w Zamościu w 1995 r.

pisak, gwasz, papier, 24,5 x 16,5 cm, na odwrocie okrągła pieczątka: ze zbiorów Franciszka Starowieyskiego z podpisem M. Starowieyskiego (syna artysty).

Cena sprzedaży: 3400

24

Franciszek STAROWIEYSKI (1930-2009)

Staw w lesie koło Nowogardu, 1986

akwarela na podrysowaniu ołówkiem, karton, 24 x 30; syg. i opisany u dołu: Staw w lesie koło nowogardu, sz [szczecińskie] - FBStarowieyski 1686; na odworocie stempel i potwiedzenie autentyczności T. Starowieyska

Cena sprzedaży: 1900

25

Franciszek STAROWIEYSKI (1930-2009)

Słońce - Bogini Ra

węgiel, karton, 21 x 30 cm; na odworocie stempel i potwiedzenie autentyczności T. Starowieyska

Cena sprzedaży: 1400

26

Juliusz KOSSAK (1824 - 1999)

W pościgu za zającem, 1893

akwarela, gwasz, papier jasno szary, 31,7 x 47,5 cm; sygn. l. d.: Juliusz Kossak / 1893;

Cena sprzedaży: 32000

27

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Św. Dominik, 1944

gwasz, papier, 64,5 x 11, 5 cm; sygnowane i opisane na odwrocie: Tadeusz Wojciechowski, Kraków 1944 r. (...) [skala] 1:5; drobne uszkodzenia u dołu kompozycji

Cena sprzedaży: 500

28

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Św. Jakub Mniejszy, 1944

gwasz, papier, 64,5 x 11, 5 cm; sygnowane i opisane na odwrocie: Tadeusz Wojciechowski, Kraków 1944 r. (...) [skala] 1:5; drobne uszkodzenia u dołu kompozycji

Cena wywoławcza: 500

29

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Św. Jakub Apostoł, 1944

gwasz, papier, 64,5 x 11, 5 cm; sygnowane i opisane na odwrocie: Tadeusz Wojciechowski, Kraków 1944 r. (...) [skala] 1:5; drobne uszkodzenia u dołu kompozycji

Cena wywoławcza: 500*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

30

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Projekt witraża, 1951

gwasz, papier, 65,5 x 22 cm (w świetle oprawy); u dołu napis: PROJEKT TADEUSZ WOJCIECHOWSKI KRAKÓW 1951. WYK. S. G. ŻELEŃSKI

Cena wywoławcza: 800*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

31

Helena ZAREMBA-CYBISOWA (1911-1986)

Luwr, 1947

akwarela, gwasz, na podrysowaniu ołówkiem, karton, 26,5 x 35 cm; sygn. l. d.: H. Zaremba Cybisowa Louvre 47; opisany na odwrocie

Cena sprzedaży: 500

32

Ludwik Maciąg (1920 - 2007)

Portret pani w żółtej sukience

tempera, papier fotograficzny, 18 x 13 cm; ze spóścizny po artyście

Cena sprzedaży: 350

33

Ludwik Maciąg (1920 - 2007)

Portret kobiety w chuście

gwasz, karton, 32,5 x 24,5 cm; ze spuścizny po artyście

Cena sprzedaży: 550

Cena wywoławcza: 200*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

34

Ewa PIECHOWSKA (ur. 1942)

Pejzaż imaginacyjny, 1974

gwasz, papier, 24 x 29,5 cm, sygn. p.d.: 1974 / E. Piechowska

Cena wywoławcza: 100*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

35

Ewa PIECHOWSKA (ur. 1942)

Symfonia barwna - Pejzaż imaginacyjny

gwasz,papier, 29,5 x 41,5 cm, sygn.p. d.: E. Piechowska / E. Piech(?.)`

Cena wywoławcza: 100*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%

36

Romana GINTYŁŁÓWNA (1911-1988)

Pejzaż jesienny, 1975

akwarela, karton, 28 x 37 cm; sygn. p. d.: R. Gintyłłówna - 1975 (długopisem); opisana na odwrocie

Cena sprzedaży: 1500

37

Romana GINTYŁŁÓWNA (1911-1988)

Drzewa jesienią, 1975

akwarela, karton, 36 x 27 cm; sygn. l. d.: R. Gintyłłówna - 1975 (długopisem); opisana na odwrocie

Cena sprzedaży: 1500

38

Romana GINTYŁŁÓWNA (1911-1988)

Drzewa nad wodą, 1975

akwarela, karton, 34,5 x 26,5 cm; sygn. l. d.: R. Gintyłłówna - 1975 (długopisem); opisana na odwrocie

Cena sprzedaży: 1500

39

Jan MŁODOŻENIEC (1929-2000)

bez tytułu [Słońce]

gwasz, papier, 29,5 x 21 cm; sygn.p.d.: JAN MŁODOŻENIEC (ołówkiem)

Cena sprzedaży: 1500

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan Piotr NORBLIN de la GOURDAINE (1745 - 1830)

Autoportret Norblina jako malarza, 1778

akwaforta, papier, 15,7 x 10,5 cm (odcisk płyty); sygn. p. d.: Norblin fecit 1778 (na płycie)

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan Piotr NORBLIN de la GOURDAINE (1745 - 1830)

Kozak

akwaforta, papier, 7 x 6,1 cm (odcisk płyty);

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edmund Bartłomiejczyk (1885-1950)

Dziad i baba - autorska książka drzeworytnicza, 1922

drzeworyt, papier czerpany, 18,5 x 16,5 cm (okładka); 17 x 15,5 cm (strony); 8 kart dwustronnnych, okładka do J. I. Kraszewski Dziad i Baba, wydał Ludwik Fiszer, Warszawa 1922

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edmund Bartłomiejczyk (1885-1950)

Tratwy, ok. 1931

drzeworyt barwny, papier, 24,8 x 27,6 cm (odcisk klocka); sygn. l. d.: gmerk artysty (na klocku); sygn i opisany u dołu: Tratwy - drzeworyt barwny Edm. Bartłomiejczyka / Tadeusz Tuszewski (ołówkiem); załamania arkusza

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edmund Bartłomiejczyk (1885-1950)

Góral prowadzący konia, 1932

drzeworyt barwny, papier, 24,6 x 19,2 cm (odcisk klocka); sygn. p. d.: gmerk artysty (na klocku); sygn u dołu: Edmund Bartłomiejczyk 1932. (ołówkiem); drobne odbarwienia papieru

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Mieczysław WEJMAN (1912 - 1997)

Smuga cienia, 1948

drzworyt, papier żeberkowy, 16,1 x 26 cm (odcisk klocka); sygn. p. d.: M. Wejman - 48 (ołówkiem); na odwrocie tytuł autorski (?)

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Ludwik Maciąg (1920 - 2007)

Przejażdżka konna, 1955

litografia, papier, 38,5 x 27 cm (odcisk kamienia); sygn. l.d.: LMaciąg 1955

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

A. KARIM FARG (XX w.)

Wesele na wsi, z cyklu: "Z kraju", 1977

such igła, akwaforta, akwatinta, 26,6 x 48,4 cm (odcisk płyty), sygn. p. d.: '(...) A. Karim - Farg 1977' oraz l. d.: 'Cykl z kraju Wesele na wsi', śr. d.: '3/5 (...)' oraz 'imp'

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Henryk OPAŁKA (1929-2018)

Videolit I (Pocałunek kozicy), 1990

litografia, papier; 56 x 80 cm (wymiar kompozycji), 65 x 87 cm (wymiar arkusza); sygn., dat. i opisany u dołu: Videolit I 90 - (Pocałunek kozicy) Litografia 1/5 H. Opałka (ołówkiem).

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Henryk OPAŁKA (1929-2018)

Videolit III, 1987

litografia, papier; 56 x 80 cm (wymiar kompozycji), 65 x 87 cm (wymiar arkusza); sygn., dat. i opisany u dołu: "Videolit III-87" Litografia 1/8 H. Opałka (ołówkiem).

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz MAKOWSKI (1882 - 1932)

Święty Biskup przy pulpicie z książkami

ołówek, papier, 17,5 x 24 cm (w świetle oprawy); opisany u dołu: Benozzo Gozzoli XV. s (Florenc. Szk) / szczegół ... "Décoracion d'antel; na odwrocie potwierdzenie autentyczności rysunku znajdującego się nakrtce szkicownika Tadeusza Makowskiego z jego autentyczną adnotacją wystawione przez prof. Jerzego Sienkiewicza (1975) oraz prof. Władysławy Jawordkiej (1989)

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Feliks TOPOLSKI (1907 - 1989)

Otello - scena teatralna, 1954

węgiel, papier, 35 x 45 cm; sgn i opisany u dołu: Otello ...Feliks Topolski / 54

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Artysta nieokreślony

Spacerek, 1956

piórko, tusz, papier, 14 x 12,5 cm; sygn. p. d.: nieczytelnie / 56

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Stanisław GRABOWSKI (1901-1957)

Akt siedzącej kobiety - studium

piórko, tusz, papier żeberkowy (Ingres), 30,2 x 23,2 cm; opisany na odwrocie

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zdzisław BEKSIŃSKI (1929-2005)

Bez tytułu

długopis, papier; 29,8 x 21 cm, sygn. l. g.: ZDZISŁAW / BEKSIŃSKI (pieczęć);, na odwrocie napis: ZB. 59 (ołówkiem). Proweniencja: kolekcja prywatna, Poznań. Dawna kolekcja Marka Piaseckiego.

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward Ałaszewski (1908-1983)

Polska, projekt ilustracji satyrycznej do "Przeglądu Sportowego", 1977

flamaster na podrysowaniu ołówkiem, kolaż, papier, 51 x 36 cm, sygn. u dołu: ała 77 oraz na odwrocie napis flamastrem: Ała komentuje / Polska piłka nożna / po wyeliminowaniu / Manchester / przez Widzew: / „Jaka ja właściwie / jestem...?” oraz pieczątka: Przegląd Sportowy. Projekt pochodzi z autorskiego cyklu "Ała komentuje" wydawanego przez "Przegląd Sportowy" w latach 70. XX wieku.

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward Ałaszewski (1908-1983)

Pierwsza dama TP, projekt ilustracji satyrycznej do "Przeglądu Sportowego", 1977

flamastry na podrysowaniu ołówkiem, kolaż, papier, 49,5 x 38 cm, sygn. u dołu: ała 77, na odwrocie opisany: ała komentuje / Pierwsza Dama TP / Reprezentacyjna to ona chwilowo nie jest... oraz pieczątka: Przegląd Sportowy. Projekt pochodzi z autorskiego cyklu "Ała komentuje" wydawanego przez "Przegląd Sportowy" w latach 70. XX wieku.

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward Ałaszewski (1908-1983)

Wesołych Świąt, projekt ilustracji satyrycznej do "Przeglądu Sportowego", lata '70 XX wieku

flamaster na podrysowaniu ołówkiem, kolaż, papier, 39 x 54,5 cm, na odwrocie pieczątka: Przegląd Sportowy. Projekt pochodzi z autorskiego cyklu "Ała komentuje" wydawanego przez "Przegląd Sportowy" w latach 70. XX wieku.

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Gwidon Miklaszewski (1912 - 1999)

Epidemia Grypy, projekt ilustracji z cyklu „Nasza Syrenka” dla Ekspresu Wieczornego

piórko, tusz, gwasz, papier, 25 x 12,5 cm w świetle oprawy, sygn. p.d.: mi (monogram); naddarcia przy dolnej krawędzi

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Gwidon Miklaszewski (1912 - 1999)

8 marca - "Dzień Kobiet", projekt ilustracji do "Expressu Wieczornego", l. 70-te XX wieku

piórko, tusz, gwasz, papier, 22 x 15,7 cm, sygn. p.d.: mi (monogram);

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Lech Zahorski (1923 - 1993)

Zestaw 5 ilustracji satyrycznych z cyklu: "Najkrótsza recenzja" dla tygodnika "Antena", l. 80-te XX w.

piórko, tusz, ołówek, papier, 4 prace o wymiarach: 21 x 29,5 cm, sygn. p.d.: LECH ZAHORSKI. Na jednym arkuszu naderwany rożek

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Artysta nieokreślony, chiński (?), XX w.

Peonie i wróbelek

tusz, akwarela, papier żeberkowy, 69,5 x 37 cm; opisany z prawej; p. d.: stempel artysty

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Franciszek STAROWIEYSKI (1930-2009)

Szkic plakatu do wystawy Franciszka Starowieyskiego w BWA w Zamościu w 1995 r.

pisak, gwasz, papier, 24,5 x 16,5 cm, na odwrocie okrągła pieczątka: ze zbiorów Franciszka Starowieyskiego z podpisem M. Starowieyskiego (syna artysty).

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Franciszek STAROWIEYSKI (1930-2009)

Staw w lesie koło Nowogardu, 1986

akwarela na podrysowaniu ołówkiem, karton, 24 x 30; syg. i opisany u dołu: Staw w lesie koło nowogardu, sz [szczecińskie] - FBStarowieyski 1686; na odworocie stempel i potwiedzenie autentyczności T. Starowieyska

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Franciszek STAROWIEYSKI (1930-2009)

Słońce - Bogini Ra

węgiel, karton, 21 x 30 cm; na odworocie stempel i potwiedzenie autentyczności T. Starowieyska

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Juliusz KOSSAK (1824 - 1999)

W pościgu za zającem, 1893

akwarela, gwasz, papier jasno szary, 31,7 x 47,5 cm; sygn. l. d.: Juliusz Kossak / 1893;

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Św. Dominik, 1944

gwasz, papier, 64,5 x 11, 5 cm; sygnowane i opisane na odwrocie: Tadeusz Wojciechowski, Kraków 1944 r. (...) [skala] 1:5; drobne uszkodzenia u dołu kompozycji

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Św. Jakub Mniejszy, 1944

gwasz, papier, 64,5 x 11, 5 cm; sygnowane i opisane na odwrocie: Tadeusz Wojciechowski, Kraków 1944 r. (...) [skala] 1:5; drobne uszkodzenia u dołu kompozycji

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Św. Jakub Apostoł, 1944

gwasz, papier, 64,5 x 11, 5 cm; sygnowane i opisane na odwrocie: Tadeusz Wojciechowski, Kraków 1944 r. (...) [skala] 1:5; drobne uszkodzenia u dołu kompozycji

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz WOJCIECHOWSKI (1902 - 1982)

Projekt witraża, 1951

gwasz, papier, 65,5 x 22 cm (w świetle oprawy); u dołu napis: PROJEKT TADEUSZ WOJCIECHOWSKI KRAKÓW 1951. WYK. S. G. ŻELEŃSKI

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Helena ZAREMBA-CYBISOWA (1911-1986)

Luwr, 1947

akwarela, gwasz, na podrysowaniu ołówkiem, karton, 26,5 x 35 cm; sygn. l. d.: H. Zaremba Cybisowa Louvre 47; opisany na odwrocie

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Ludwik Maciąg (1920 - 2007)

Portret pani w żółtej sukience

tempera, papier fotograficzny, 18 x 13 cm; ze spóścizny po artyście

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Ludwik Maciąg (1920 - 2007)

Portret kobiety w chuście

gwasz, karton, 32,5 x 24,5 cm; ze spuścizny po artyście

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Ewa PIECHOWSKA (ur. 1942)

Pejzaż imaginacyjny, 1974

gwasz, papier, 24 x 29,5 cm, sygn. p.d.: 1974 / E. Piechowska

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Ewa PIECHOWSKA (ur. 1942)

Symfonia barwna - Pejzaż imaginacyjny

gwasz,papier, 29,5 x 41,5 cm, sygn.p. d.: E. Piechowska / E. Piech(?.)`

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Romana GINTYŁŁÓWNA (1911-1988)

Pejzaż jesienny, 1975

akwarela, karton, 28 x 37 cm; sygn. p. d.: R. Gintyłłówna - 1975 (długopisem); opisana na odwrocie

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Romana GINTYŁŁÓWNA (1911-1988)

Drzewa jesienią, 1975

akwarela, karton, 36 x 27 cm; sygn. l. d.: R. Gintyłłówna - 1975 (długopisem); opisana na odwrocie

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Romana GINTYŁŁÓWNA (1911-1988)

Drzewa nad wodą, 1975

akwarela, karton, 34,5 x 26,5 cm; sygn. l. d.: R. Gintyłłówna - 1975 (długopisem); opisana na odwrocie

Warszawa 2022/04/05

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan MŁODOŻENIEC (1929-2000)

bez tytułu [Słońce]

gwasz, papier, 29,5 x 21 cm; sygn.p.d.: JAN MŁODOŻENIEC (ołówkiem)

Zgłoszenie chęci kupna

W celu zgłoszenia chęci kupna należy wypełnić formularz.

Prosimy o wpisaniu w pole "dodatkowe uwagi" informacji na temat preferowanego sposobu płatności (przelew, gotówka, karta, przelew) oraz sposobu odbioru prac (osobisty, przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska) oraz ewentualnie czy są Państwo zainteresowani innymi pracami tego artysty.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt:
telefon: 884798852
email: info@pragaleria.pl




    Metoda licytacji

    Limit ceny

    Akceptuję regulamin oferty galeryjnej