1. Aukcja – Sztuka dla oka – 26 czerwca 2019 r., godz. 19.30

Pragaleria

Stalowa 3, Warszawa

1. Aukcja – Sztuka dla oka – 26 czerwca 2019 r., godz. 19.30

Serdecznie zapraszamy na pierwszą aukcję z nowego cyklu – SZTUKA DLA OKA, która odbędzie się 26 czerwca, o godz. 19.30, w siedzibie naszej galerii. Ceny wywoławcze wszystkich dzieł wynoszą 1 000 zł lub 100 zł. Przed aukcją zapraszamy w sobotę, 22 czerwca, w godzinach 12.00-19.00 na showroom kolekcjonerski, podczas którego będą mogli Państwo zobaczyć na żywo wszystkie wystawiane obiekty i porozmawiać z naszymi ekspertami.

W ofercie zostały zaprezentowane dzieła autorów sztuki współczesnej oraz sztuki dawnej. Znajdziecie tu Państwo obrazy twórców zaliczanych do kanonu, takich jak: Jan Berdyszak, Jerzy Stajuda, Henryk Misiałowicz, Aleksander Kobzdej, Tadeusz Brzozowski, Franciszek Starowieyski, czy Edward Dwurnik. W katalogu prezentujemy również fotografie, m.in. nestora związanego z tą dziedziną, Edwarda Hartwiga. Podczas aukcji będzie można wylicytować również fotografie przedstawicieli nurtu sztuki konceptualnej, takich jak np. Andrzej Lachowicz oraz tych, którzy w ramach swojej działalności artystycznej płynnie przeszli do zagadnień sztuki krytycznej l. 90 XX w. jak np. Zbigniew Libera. Orędownikiem ostatniej z wymienionych tendencji jest również Wilhelm Sasnal, którego grafikę też mamy przyjemność Państwu zaprezentować.

Dla tych z Państwa, którzy są miłośnikami klasycznej formy, w ofercie znalazły się rysunki, szkice oraz obrazy takich artystów jak: Henryk Epstein, Joachim Weingart, Mane Katz, Rajmund Kanelba czy Antoni Uniechowski.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą aukcyjną i uczestniczenia w licytacji. Ci z Państwa, którzy nie będą mogli z nami być osobiście, mogą składać zlecenia telefoniczne lub limity licytacyjne. Służą do tego specjalne przyciski przy wszystkich pozycjach w katalogu aukcyjnym. Rekomendujemy także możliwość licytacji on-line w czasie rzeczywistym na platformie internetowej onebid.pl

Jak zwykle zapraszamy na WIRTUALNY SPACER po wystawie przedaukcyjnej, do którego link znajdą Państwo tutaj. Wirtualne zwiedzanie da Państwu możliwość zobaczenia prac w przestrzeni galeryjnej, bez konieczności oglądania wystawy na żywo. Świetnie też służy przypomnieniu ekspozycji i pracy tym z Państwa, którzy wcześniej odwiedzili nas osobiście.

Do zobaczenia!

Katalog

1

Edward DWURNIK (1943-2018)

Będzin, 2015

tempera, akwarela, papier; 46 x 27,5 cm;
sygn. I dat. p. d.: E. DWURNIK / 2015, l. d.: BĘDZIN;
na odwrocie opis i pieczątki: 1. „BĘDZIN” / 46 X 27,5. / 9.05.2015. / spis NR / 3099 (piórem), 2. pieczątka: AKWARELA / E.DWURNIK z dopiskiem tempera (piórem), 3. pieczątka: NA PAPIERZE NR: 20/ 33 (liczby dopisane ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

2

Mariusz KRUK (ur. 1952)

Bez tytułu, 2007

olej, płótno; 73 x 92,5 cm;
sygn., dat. i opisany na odwrocie: M. KRUK/ Poznań 2007.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

3

Jerzy STAJUDA (1936-1992)

Pejzaż w brązach

olej, płótno; 62 x 89 cm;
na odwrocie, na krośnie malarskim opisany: Stajuda … (słabo czytelny).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

4

Wojciech Ćwiertniewicz (ur. 1955)

Bez tytułu (369), 1998

olej, papier; 20,5 x 24 cm (w świetle oprawy);
sygn. i dat. p. g.: Ćwiertniewicz’98;
Na odwrocie pieczątka i opis autorski: Wojciech Ćwiertniewicz (pieczątka) Bez tytułu (369) / 1998, olej / papier (farbą) oraz numery ołówkiem.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

5

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Kartka ze szkicownika, 1962

tusz, gwasz, papier; 29,8 x 21 cm;
Praca pochodzi ze szkicownika artysty z 1962 roku. Szkicownik pierwotnie zawierał 35 kart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

6

Koji Kamoji (ur. 1935)

Szablony i Nieskończoność [1]

serigrafia, papier; 60 x 60 cm;
sygn. p. d.: Koji Kamoji (ołówkiem), numer odbitki l. d.: 13/55 (ołówkiem);
Teka serigrafii wydana przez Waldemar Anzelm Gallery;
analogiczne prace były pokazywane na wystawie Meta-biel w Freies Museum (Berlin, 2011), w Galerii Art New Media (Warszawa, 2012) oraz w Galerii Appendix 2 na wystawie Mnich / muzyka Malgorzata Sady / (Warszawa, 2011).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

7

Koji Kamoji (ur. 1935)

Szablony i Nieskończoność [2]

serigrafia, papier; 60 x 60 cm;
sygn. p. d.: Koji Kamoji (ołówkiem), numer odbitki l. d.: 13/55 (ołówkiem);
Teka serigrafii wydana przez Waldemar Anzelm Gallery;
analogiczne prace były pokazywane na wystawie Meta-biel w Freies Museum (Berlin, 2011), w Galerii Art New Media (Warszawa, 2012) oraz w Galerii Appendix 2 na wystawie Mnich / muzyka Malgorzata Sady / (Warszawa, 2011).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

8

Jerzy GRABOWSKI (1933-2004)

Kartka ze szkicownika, rysunek 6/IV, 1986

technika własna (maszyna do pisania, ołówek, gwasz itd.), papier; 33 x 24 cm;
sygn., dat. i opisany p. d.: JGrabowski / W-Wa 1986 / Rys. 6/IV (ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

9

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Kartka ze szkicownika, 1962

tusz, gwasz, papier; 29,8 x 21 cm;
Praca pochodzi ze szkicownika artysty z 1962 roku. Szkicownik pierwotnie zawierał 35 kart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

10

Aleksander KOBZDEJ (1920-1972)

Kompozycja, 1966

akwarela, gwasz, technika mieszana, papier;
39 x 28 cm (w świetle oprawy);
sygn. i dat. p. d. ołówkiem: Kobzdej 10.V/1966;
w l. d. dedykacja (ołówkiem): Profesorowi Gustawowi Seitz z serdeczną przyjaźnią.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

11

Henryk MUSIAŁOWICZ (19114-2015)

Bez tytułu, 1958

technika własna (tusz lawowany?, akwarela), karton; 48,5 x 69 cm (w świetle oprawy);
Sygn. i dat. p. d.: MUSIAŁOWICZ / 1958 (długopisem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

12

Jan LEBENSTEIN (1930-1999)

Jeźdźcy Apokalipsy, 1985

litografia barwna, papier; 30 x 50 cm (wymiar kompozycji), 50,5 x 70 cm (wymiar arkusza);
sygn. i dat. ołówkiem pod kompozycją: Lebenstein 85, opisana l. d.: XXIX/L.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

13

Zbigniew MAKOWSKI (ur. 1930)

Harpia, 1982

tusz, piórko, tusz lawowany, papier; 32,5 x 22,5 cm (w świetle passe-partout);
poniżej napis autorski wraz z sygnaturą i datą: … le quatro perfectissime harpyie / (może do obrazka z Beatrice Rappaccini) / Z. M. VIII 1982.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

14

Tadeusz BRZOZOWSKI (1918-1987)

Projekt kostiumu

tusz, akwarela, papier; 25,5 x 19,5 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

15

Tadeusz BRZOZOWSKI (1918-1987)

Projekt kostiumu II

tusz, akwarela, papier; 25,5 x 20 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

16

Franciszek Starowieyski (1930 - 2009)

Karta ze szkicownika ze szkice postaci

węgiel, papier; 29,9 x 20,9 cm; na odwrocie okrągły stempel z inicjałem wiązanym artysty w środku i napisem w otoku: Z rysunków Franciszka Starowieyskiego poniżej stempel: Potwierdzam autentyczność z odręcznym podpisem J. M. Starowieyski. *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

17

Franciszek Starowieyski (1930 - 2009)

Karta ze szkicownik z projektem do publikacji Juliusza Chrościckiego „Sztuka i Polityka...”

ołówek, długopis, papier; 29,9 x 20,9 cm; na odwrocie okrągły stempel z inicjałem wiązanym artysty w środku i napisem w otoku: Z rysunków Franciszka Starowieyskiego poniżej stempel: Potwierdzam autentyczność z odręcznym podpisem J. M. Starowieyski. *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

18

Jerzy PANEK (1918-2001)

Śmierć na koniu, 1970

olej, płótno; 74 x 59 cm;
sygn. p. d.: Panek;
na odwrocie napis autorski: JERZY PANEK/ 59 x 73/ tytuł: ŚMIERĆ NA KONIU/ 1970.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

19

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Kartka ze szkicownika, 1962

akwarela, gwasz, papier; 29,8 x 21 cm;
Praca pochodzi ze szkicownika artysty z 1962 roku. Szkicownik pierwotnie zawierał 35 kart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

20

Jerzy PANEK (1918-2001)

Portret zewnętrzny IV, 1981/1990

drzeworyt, papier; 49 x 52,5 cm (zadruk) 50 x 70 cm (arkusz);
sygn., dat. i opisany u dołu : "Portret zewnętrzny IV", 1981, druga odbitka próbna (pierwsza zniszczona) zaniechałem druku / druk tej grafiki wykonał wydawca Dietter Burkamp w 1990 w RFN. Jerzy Panek (ołówkiem);

Lit:- Dieter Burkamp, Jerzy Panek, Werkverzeichnis der graphischen Arbeiten 1939-1993, wyd. Kerber Verlag, Bielefeld 1995, poz. 531, s. 213.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

21

Jerzy PANEK (1918-2001)

List gończy III, 1979/1991

drzeworyt, papier; 57,5 x 82 cm (wymiar arkusza w świetle oprawy);
sygn., dat. i opisany u dołu ołówkiem: E. A. I/V List gończy III Panek 1979/91.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

22

Karol WIECZOREK (ur. 1949)

W kuchni

olej, płótno; 42 x 60 cm;
Na odwrocie, na krośnie malarski nalepka konserwatora z opisem.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

23

Jolanta CABAN (ur. 1962)

Torby

olej, płótno; 50,5 x 59,5 cm.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

24

Rafał Olbiński (ur. 1943)

Ona i dwie twarze, ok. 2003

litografia, karton; 44,5 x 40,5 cm (wymiar kompozycji), 71 x 54,5 cm (wymiar arkusza w świetle oprawy);
Sygn. p. d.: Olbiński (ołówkiem), nakład l. d.: 284/350.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

25

Beksiński

druk, papier; 91,4 x 76 cm; poniżej drukowany napis: Zdzisław Beksiński / 1929-2005 / It misses the point to ask me what scenes in my paintings „mean”. Simply, I do not know, myself. Moreover, I am / not at all interested in knowing” Beksiński [faksymile podpisu artysty]

Cena: 100

26

Paweł JARODZKI (ur. 1958)

Bez tytułu [1], ok. 2009

serigrafia, papier fakturowany; 40 x 30 cm (wymiar arkusza);
sygn. p. d.: PawJarodzki, nakład l. d.: 39/100.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

27

Paweł JARODZKI (ur. 1958)

Bez tytułu [2], 1993/2009

serigrafia, papier fakturowany; 40 x 30 cm (wymiar arkusza);
sygn. p. d.: PJarodzki, nakład l. d.: 64/100.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

28

Paulina OŁOWSKA (ur. 1976)

One, 2009

druk cyfrowy, papier; 41 x 30 cm; sygn., dat. i opisana na odwrocie: 36/50 / Paulina Ołowska / 2009 (ołówkiem). *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

29

Paulina OŁOWSKA (ur. 1976)

Moda Polska, 2013

druk cyfrowy, papier; 60 x 37 cm; sygn., dat. i opisana na odwrocie: 91/150 / Paulina Ołowska / 2013 (ołówkiem). *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

30

Zbigniew LIBERA (ur. 1959)

Fotografia z: Album des KZL Lego [1], 2005

fotografia barwna C-Print, papier fotograficzny; 20 x 30 cm (arkusz);
sygn. i opisane na odwrocie (wypełnienie pieczątki): Z. LIBERA / Album des KZL Lego / 9/10 (ołówkiem); nakład: 9/10 (+2 e. p.);
Fotografia pochodzi z limitowanego albumu 10 sztuk, zawierającego 22 fotografie.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

31

Zbigniew LIBERA (ur. 1959)

Fotografia z: Album des KZL Lego [2], 2005

fotografia barwna C-Print, papier fotograficzny; 20 x 30 cm (arkusz);
sygn. i opisane na odwrocie (wypełnienie pieczątki): Z. LIBERA / Album des KZL Lego / 9/10 (ołówkiem); nakład: 9/10 (+2 e. p.);
Fotografia pochodzi z limitowanego albumu 10 sztuk, zawierającego 22 fotografie.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

32

Wilhelm SASNAL (ur. 1972)

Poor Spring, 2017

serigrafia, papier; 94 x 68 cm; sygn. i numerowany na odwrocie: public poster program (II) / WILHELM SASNAL / Poor Spring / May 2017 / silkscreen print on CMAT, 150 gr., 68 x 94 cm / signed & numbered edition of 25 (+5 A.P.) / 2017 Wilhelm Sasnal & MOREpublishers / (…) nr 20/25 (poza nr 20 napis drukowany) [podpis artysty].
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

33

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Energia Upadku – 8 fotografii, 1978-1979

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 17 x 17,5 cm (wymiar każdej z prac w świetle oprawy); jedna z fotografii sygn., dat. i opisana na odwrocie: Andrzej Lachowicz / ENERGIA UPADKU / 1978-79 / Vintage Print / [podpis artysty] (ołówkiem); nakład nieokreślony, vintage print.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

34

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Studium po …, 1981

autooffset, papier; 84 x 60 cm;
sygn. i dat. p. d.: JAN / BER / DYSZ / AK / 1981 (ołówkiem), opis autorski wraz z nakładem l. d.: Studium po … autooffset 3/15 (ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

35

Krzysztof PRUSZKOWSKI (ur. 1943)

Piramida, 1985

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 21 x 31,5 cm (w świetle passe-partout); sygn., dat. I opisana u dołu: A PYRAMIDE, PHOTOSYNTESE, K. PRUSZKOWSKI 1985; vintage print.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

36

Edward HARTWIG (1909-2003)

Przedmieście Lublina

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 15 x 20,5 cm (w świetle oprawy);
na odwrocie dwie pieczątki autorski oraz napis: … / … korozją ziemia / przedmieście Lublina (czarnym długopisem); vintage print, nakład: nieokreślony.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

37

Jan BERDAK (1944-2009)

Bez tytułu

fotografia barwna, papier fotograficzny; 9 x 13 cm (w świetle passe-partout);
na odwrocie pieczątka autorska, napis: 1176 x 150 (ołówkiem) oraz okrągła pieczątka z napisem w otoku: JERZY LEWCZYŃSKI / Archiwum, pośrodku: Gliwice.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

38

Krzysztof WIECZOREK (ur. 1954)

Ocean Spokojny, 1979

akwaforta, akwatinta, papier; 49,5 x 29,5 cm (wymiar kompozycji);
u dołu opis: „Ocean Spokojny” - akwaforta, akwatinta (Et +Ag) odb. Aut. Krzysztof Wieczorek 1979 rok. (ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

39

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Topologie [2], 1968-1989

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 16,5 x 16,5 cm ( w świetle oprawy);
sygn., dat. i opisana na odwrocie: ANDRZEJ LACHOWICZ / TOPOLOGIE / 1968 – 1989 / Photocanvas 110 x 110 cm (ołówkiem);
nakład nieokreślony, vintage print;
Artysta tworzył serię Topologie od 1968 roku do końca lat 80. XX w.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

40

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Topologie G + G2, 1968-1989

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 16,5 x 16,5 cm ( w świetle oprawy);
sygn., dat. i opisana na odwrocie: ANDRZEJ LACHOWICZ / TOPOLOGIE G +G2 / Photocanvas 110 x 110 cm / 1968 – 1989 (ołówkiem);
nakład nieokreślony, vintage print;
Artysta tworzył serię Topologie od 1968 roku do końca lat 80. XX w.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

41

Edward HARTWIG (1909-2003)

Pantomima

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 21 x 17,5 cm (w świetle oprawy);
sygn. l. d.: EH. (pisakiem);
na odwrocie dwie pieczątki autorski oraz napis: Pantomima … (czarnym długopisem); vintage print, nakład: nieokreślony.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

42

Edward HARTWIG (1909-2003)

Aktor – Stanisław Mikulski i Mim

fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 27 x 17,5 cm (w świetle oprawy);
na odwrocie dwie pieczątka autorski oraz napis: … (czarnym długopisem, nie czytelnie); vintage print, nakład: nieokreślony.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

43

Henryk EPSTEIN (1890-1944)

Postać w kapturze

tusz, sepia, papier; 20 x 14,5 cm;
Sygn. l. d.: H. Epstein (ołówkiem).

Cena: 100

44

Antoni UNIECHOWSKI (1903-1976)

Szkic do powieści „Nedznicy” Wiktora Hugo [III] Scena na schodach

tusz, piórko, papier; 29 z 20,5 cm (w świetle passe-partout).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

45

Antoni UNIECHOWSKI (1903-1976)

Szkic do powieści „Nedznicy” Wiktora Hugo [I] Panienka w okienku

tusz, piórko, papier; 29 x 20,5 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

46

Antoni UNIECHOWSKI (1903-1976)

Szkic do powieści „Nedznicy” Wiktora Hugo [II] Za rączkę przez łączkę

tusz, piórko, papier; ok. 29 x 20,5 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

47

Henryk EPSTEIN (1890-1944)

Kobieta siedząca w fotelu - szkic

ołówek, papier brązowy; 20 x 14,5 cm (w świetle oprawy);
Sygn. p. d.: H. Epstein (ołówkiem);
Rysunek przed konserwacją.

Cena: 100

48

Teofil KWIATKOWSKI (1809-1891)

Szkice przygotowawcze do malowidła monumentalnego (?)

ołówek, akwarela, papier; 17 x 32 cm (w świetle oprawy);
Praca pochodzi ze spuścizny po artyście.

Cena: 100

49

Jadwiga KRASIŃSKA (1840-1913)

Portret dziecka, 1857

ołówek, kredka czarna, błękitna, biel, papier; 41 x 33,5 cm (w świetle oprawy);
opisany i dat. p. d.: Edvige Krasińska - 1857 - 4. October (ołówkiem).

Cena: 1000

50

Emmanuel KATZ (1894-1962)

Opuszczając Sztetl

akwarela, papier; 29 x 27 cm (w świetle oprawy);
sygn. p. d.: Mane-Katz.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

51

Zdzisław CZERMAŃSKI (1900-1970)

W Paryżu, z teki Józef Piłsudski w 13 planszach, 1935

litografia offsetowa, papier; 47 x 33 cm;
sygn. i dat. Drukiem w kompozycji l. d.: Czermański;
Grafika pochodzi z teki wydanej przez wydawnictwo J. Przeworskiego, Warszawa 1935.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

52

Zdzisław CZERMAŃSKI (1900-1970)

19 Marca: Laurka, z teki Józef Piłsudski w 13 planszach, 1935

litografia offsetowa, papier; 47 x 33 cm;
sygn. i dat. Drukiem w kompozycji l. d.: Czermański;
Grafika pochodzi z teki wydanej przez wydawnictwo J. Przeworskiego, Warszawa 1935.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

53

Zdzisław CZERMAŃSKI (1900-1970)

W Krakowie, z teki Józef Piłsudski w 13 planszach, 1935

litografia offsetowa, papier; 47 x 33 cm;
sygn. i dat. Drukiem w kompozycji l. d.: Czermański 35.;
Grafika pochodzi z teki wydanej przez wydawnictwo J. Przeworskiego, Warszawa 1935.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

54

Marcel SŁODKI (1892-1944)

Pogrom

akwarela, ołówek, karton; 16,5 x 27,5 cm;
sygn. p. d.: M. Slodki, napis p. g.: Pogrom (tuszem).

Cena: 1000

55

Andrzej CZECZOT (1933-2012)

Rysunek satyryczny, 1993

pisak czarny, papier; 31 x 42,5 cm (w świetle passe-partout);
sygn. i dat. wraz z dedykacją: Jerzemu Urbanowi / - andrzej czeczot / NY (?). 20.03.93.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

56

Zdzisław CYANKIEWICZ (1912-1981)

Pejzaż górski

akwarela, papier; 37 x 55 cm (w świetle oprawy);
na odwrocie pieczęć: ATELIER / CYANKIEWICZ / 1912-1981.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 100

57

Juliusz HOLZMÜLLER (1876-1932)

Lis w zimowym pejzażu, 1908

akwarela, tempera; papier; 33 x 65 cm;
sygn. i dat. p. d.: Juliusz Holzmüller / 1908.

Cena: 1000

58

Rajmund KANELBA (1897-1960)

Motyw z zabudowaniami

olej, płótno naklejone na tektura (podobrazie przygotowane fabrycznie); 21 x 27,5 cm;
sygn. p. d.: Kanelba;
Na odwrocie owalny stempel z napisem w otoku: VENTE / ATELIER.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

59

Joachim WEINGART (1895-1942)

Statki

gwasz, olej, karton; 35 x 50,5 cm (w świetle oprawy);
sygn. p. d.: Weingart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

60

Kazimierz ZIELENKIEWICZ (1906-1988)

Koń u wozu

olej, płótno; 33 x41 cm;
sygn. p. d. KZ;
na odwrocie papierowa nalepka z odręcznym opisem oraz znaczkiem pocztowym w prawym górnym rogu: M. K. Zielenkiewicz … (po francusku, słabo czytelnie), na płótnie owalny stempel z napisami zapewne składu dla artystów gdzie zostało zakupione podobrazie.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.

Cena: 1000

61

Jan CHEŁMIŃSKI (1851-1925)

Portret kobiety w czarnej sukni

olej, płótno; 62,5 x 44,5 cm.

Cena: 1000

62

Maria WERTEN (WERTENSTEIN) (1888-1949) – projekt

New Toys, 1930

litografia barwna, papier; 42 x 43 cm;
sygn. na kamieniu l. d.: Marya Werten;
poniżej, drukiem l. d.: THE INTERNATIONAL SCHOOL OF ART / WARSAW STUDIO MARYA WERTEN ARTIST, p. d.: PRINTED BY SECESSION WIEN VIII, śr. d.: NEW TOYS.

Cena: 100

63

Maria WERTEN (WERTENSTEIN) (1888-1949) – projekt

The wonder bird, 1930

litografia barwna, papier; 48,3 x 41,5 cm;
sygn. na kamieniu l. d.: Marya Werten;
poniżej, drukiem l. d.: THE INTERNATIONAL SCHOOL OF ART / WARSAW STUDIO, MARYA WERTEN, ARTIST, p. d.: PRINTED IN POLAND / WARSAW, JAN GOTTY, śr. d.: THE WONDER BIRD.

Cena: 100

Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward DWURNIK (1943-2018)

Będzin, 2015


tempera, akwarela, papier; 46 x 27,5 cm;
sygn. I dat. p. d.: E. DWURNIK / 2015, l. d.: BĘDZIN;
na odwrocie opis i pieczątki: 1. „BĘDZIN” / 46 X 27,5. / 9.05.2015. / spis NR / 3099 (piórem), 2. pieczątka: AKWARELA / E.DWURNIK z dopiskiem tempera (piórem), 3. pieczątka: NA PAPIERZE NR: 20/ 33 (liczby dopisane ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Mariusz KRUK (ur. 1952)

Bez tytułu, 2007


olej, płótno; 73 x 92,5 cm;
sygn., dat. i opisany na odwrocie: M. KRUK/ Poznań 2007.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jerzy STAJUDA (1936-1992)

Pejzaż w brązach


olej, płótno; 62 x 89 cm;
na odwrocie, na krośnie malarskim opisany: Stajuda … (słabo czytelny).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Wojciech Ćwiertniewicz (ur. 1955)

Bez tytułu (369), 1998


olej, papier; 20,5 x 24 cm (w świetle oprawy);
sygn. i dat. p. g.: Ćwiertniewicz’98;
Na odwrocie pieczątka i opis autorski: Wojciech Ćwiertniewicz (pieczątka) Bez tytułu (369) / 1998, olej / papier (farbą) oraz numery ołówkiem.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Kartka ze szkicownika, 1962


tusz, gwasz, papier; 29,8 x 21 cm;
Praca pochodzi ze szkicownika artysty z 1962 roku. Szkicownik pierwotnie zawierał 35 kart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Koji Kamoji (ur. 1935)

Szablony i Nieskończoność [1]


serigrafia, papier; 60 x 60 cm;
sygn. p. d.: Koji Kamoji (ołówkiem), numer odbitki l. d.: 13/55 (ołówkiem);
Teka serigrafii wydana przez Waldemar Anzelm Gallery;
analogiczne prace były pokazywane na wystawie Meta-biel w Freies Museum (Berlin, 2011), w Galerii Art New Media (Warszawa, 2012) oraz w Galerii Appendix 2 na wystawie Mnich / muzyka Malgorzata Sady / (Warszawa, 2011).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Koji Kamoji (ur. 1935)

Szablony i Nieskończoność [2]


serigrafia, papier; 60 x 60 cm;
sygn. p. d.: Koji Kamoji (ołówkiem), numer odbitki l. d.: 13/55 (ołówkiem);
Teka serigrafii wydana przez Waldemar Anzelm Gallery;
analogiczne prace były pokazywane na wystawie Meta-biel w Freies Museum (Berlin, 2011), w Galerii Art New Media (Warszawa, 2012) oraz w Galerii Appendix 2 na wystawie Mnich / muzyka Malgorzata Sady / (Warszawa, 2011).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jerzy GRABOWSKI (1933-2004)

Kartka ze szkicownika, rysunek 6/IV, 1986


technika własna (maszyna do pisania, ołówek, gwasz itd.), papier; 33 x 24 cm;
sygn., dat. i opisany p. d.: JGrabowski / W-Wa 1986 / Rys. 6/IV (ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Kartka ze szkicownika, 1962


tusz, gwasz, papier; 29,8 x 21 cm;
Praca pochodzi ze szkicownika artysty z 1962 roku. Szkicownik pierwotnie zawierał 35 kart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Aleksander KOBZDEJ (1920-1972)

Kompozycja, 1966


akwarela, gwasz, technika mieszana, papier;
39 x 28 cm (w świetle oprawy);
sygn. i dat. p. d. ołówkiem: Kobzdej 10.V/1966;
w l. d. dedykacja (ołówkiem): Profesorowi Gustawowi Seitz z serdeczną przyjaźnią.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Henryk MUSIAŁOWICZ (19114-2015)

Bez tytułu, 1958


technika własna (tusz lawowany?, akwarela), karton; 48,5 x 69 cm (w świetle oprawy);
Sygn. i dat. p. d.: MUSIAŁOWICZ / 1958 (długopisem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan LEBENSTEIN (1930-1999)

Jeźdźcy Apokalipsy, 1985


litografia barwna, papier; 30 x 50 cm (wymiar kompozycji), 50,5 x 70 cm (wymiar arkusza);
sygn. i dat. ołówkiem pod kompozycją: Lebenstein 85, opisana l. d.: XXIX/L.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zbigniew MAKOWSKI (ur. 1930)

Harpia, 1982


tusz, piórko, tusz lawowany, papier; 32,5 x 22,5 cm (w świetle passe-partout);
poniżej napis autorski wraz z sygnaturą i datą: … le quatro perfectissime harpyie / (może do obrazka z Beatrice Rappaccini) / Z. M. VIII 1982.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz BRZOZOWSKI (1918-1987)

Projekt kostiumu


tusz, akwarela, papier; 25,5 x 19,5 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Tadeusz BRZOZOWSKI (1918-1987)

Projekt kostiumu II


tusz, akwarela, papier; 25,5 x 20 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Franciszek Starowieyski (1930 - 2009)

Karta ze szkicownika ze szkice postaci


węgiel, papier; 29,9 x 20,9 cm; na odwrocie okrągły stempel z inicjałem wiązanym artysty w środku i napisem w otoku: Z rysunków Franciszka Starowieyskiego poniżej stempel: Potwierdzam autentyczność z odręcznym podpisem J. M. Starowieyski. *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Franciszek Starowieyski (1930 - 2009)

Karta ze szkicownik z projektem do publikacji Juliusza Chrościckiego „Sztuka i Polityka...”


ołówek, długopis, papier; 29,9 x 20,9 cm; na odwrocie okrągły stempel z inicjałem wiązanym artysty w środku i napisem w otoku: Z rysunków Franciszka Starowieyskiego poniżej stempel: Potwierdzam autentyczność z odręcznym podpisem J. M. Starowieyski. *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jerzy PANEK (1918-2001)

Śmierć na koniu, 1970


olej, płótno; 74 x 59 cm;
sygn. p. d.: Panek;
na odwrocie napis autorski: JERZY PANEK/ 59 x 73/ tytuł: ŚMIERĆ NA KONIU/ 1970.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Kartka ze szkicownika, 1962


akwarela, gwasz, papier; 29,8 x 21 cm;
Praca pochodzi ze szkicownika artysty z 1962 roku. Szkicownik pierwotnie zawierał 35 kart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jerzy PANEK (1918-2001)

Portret zewnętrzny IV, 1981/1990


drzeworyt, papier; 49 x 52,5 cm (zadruk) 50 x 70 cm (arkusz);
sygn., dat. i opisany u dołu : "Portret zewnętrzny IV", 1981, druga odbitka próbna (pierwsza zniszczona) zaniechałem druku / druk tej grafiki wykonał wydawca Dietter Burkamp w 1990 w RFN. Jerzy Panek (ołówkiem);

Lit:- Dieter Burkamp, Jerzy Panek, Werkverzeichnis der graphischen Arbeiten 1939-1993, wyd. Kerber Verlag, Bielefeld 1995, poz. 531, s. 213.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jerzy PANEK (1918-2001)

List gończy III, 1979/1991


drzeworyt, papier; 57,5 x 82 cm (wymiar arkusza w świetle oprawy);
sygn., dat. i opisany u dołu ołówkiem: E. A. I/V List gończy III Panek 1979/91.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Karol WIECZOREK (ur. 1949)

W kuchni


olej, płótno; 42 x 60 cm;
Na odwrocie, na krośnie malarski nalepka konserwatora z opisem.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jolanta CABAN (ur. 1962)

Torby


olej, płótno; 50,5 x 59,5 cm.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Rafał Olbiński (ur. 1943)

Ona i dwie twarze, ok. 2003


litografia, karton; 44,5 x 40,5 cm (wymiar kompozycji), 71 x 54,5 cm (wymiar arkusza w świetle oprawy);
Sygn. p. d.: Olbiński (ołówkiem), nakład l. d.: 284/350.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Beksiński


druk, papier; 91,4 x 76 cm; poniżej drukowany napis: Zdzisław Beksiński / 1929-2005 / It misses the point to ask me what scenes in my paintings „mean”. Simply, I do not know, myself. Moreover, I am / not at all interested in knowing” Beksiński [faksymile podpisu artysty]


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Paweł JARODZKI (ur. 1958)

Bez tytułu [1], ok. 2009


serigrafia, papier fakturowany; 40 x 30 cm (wymiar arkusza);
sygn. p. d.: PawJarodzki, nakład l. d.: 39/100.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Paweł JARODZKI (ur. 1958)

Bez tytułu [2], 1993/2009


serigrafia, papier fakturowany; 40 x 30 cm (wymiar arkusza);
sygn. p. d.: PJarodzki, nakład l. d.: 64/100.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Paulina OŁOWSKA (ur. 1976)

One, 2009


druk cyfrowy, papier; 41 x 30 cm; sygn., dat. i opisana na odwrocie: 36/50 / Paulina Ołowska / 2009 (ołówkiem). *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Paulina OŁOWSKA (ur. 1976)

Moda Polska, 2013


druk cyfrowy, papier; 60 x 37 cm; sygn., dat. i opisana na odwrocie: 91/150 / Paulina Ołowska / 2013 (ołówkiem). *Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zbigniew LIBERA (ur. 1959)

Fotografia z: Album des KZL Lego [1], 2005


fotografia barwna C-Print, papier fotograficzny; 20 x 30 cm (arkusz);
sygn. i opisane na odwrocie (wypełnienie pieczątki): Z. LIBERA / Album des KZL Lego / 9/10 (ołówkiem); nakład: 9/10 (+2 e. p.);
Fotografia pochodzi z limitowanego albumu 10 sztuk, zawierającego 22 fotografie.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zbigniew LIBERA (ur. 1959)

Fotografia z: Album des KZL Lego [2], 2005


fotografia barwna C-Print, papier fotograficzny; 20 x 30 cm (arkusz);
sygn. i opisane na odwrocie (wypełnienie pieczątki): Z. LIBERA / Album des KZL Lego / 9/10 (ołówkiem); nakład: 9/10 (+2 e. p.);
Fotografia pochodzi z limitowanego albumu 10 sztuk, zawierającego 22 fotografie.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Wilhelm SASNAL (ur. 1972)

Poor Spring, 2017


serigrafia, papier; 94 x 68 cm; sygn. i numerowany na odwrocie: public poster program (II) / WILHELM SASNAL / Poor Spring / May 2017 / silkscreen print on CMAT, 150 gr., 68 x 94 cm / signed & numbered edition of 25 (+5 A.P.) / 2017 Wilhelm Sasnal & MOREpublishers / (…) nr 20/25 (poza nr 20 napis drukowany) [podpis artysty].
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Energia Upadku – 8 fotografii, 1978-1979


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 17 x 17,5 cm (wymiar każdej z prac w świetle oprawy); jedna z fotografii sygn., dat. i opisana na odwrocie: Andrzej Lachowicz / ENERGIA UPADKU / 1978-79 / Vintage Print / [podpis artysty] (ołówkiem); nakład nieokreślony, vintage print.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan BERDYSZAK (1934-2014)

Studium po …, 1981


autooffset, papier; 84 x 60 cm;
sygn. i dat. p. d.: JAN / BER / DYSZ / AK / 1981 (ołówkiem), opis autorski wraz z nakładem l. d.: Studium po … autooffset 3/15 (ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Krzysztof PRUSZKOWSKI (ur. 1943)

Piramida, 1985


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 21 x 31,5 cm (w świetle passe-partout); sygn., dat. I opisana u dołu: A PYRAMIDE, PHOTOSYNTESE, K. PRUSZKOWSKI 1985; vintage print.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward HARTWIG (1909-2003)

Przedmieście Lublina


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 15 x 20,5 cm (w świetle oprawy);
na odwrocie dwie pieczątki autorski oraz napis: … / … korozją ziemia / przedmieście Lublina (czarnym długopisem); vintage print, nakład: nieokreślony.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan BERDAK (1944-2009)

Bez tytułu


fotografia barwna, papier fotograficzny; 9 x 13 cm (w świetle passe-partout);
na odwrocie pieczątka autorska, napis: 1176 x 150 (ołówkiem) oraz okrągła pieczątka z napisem w otoku: JERZY LEWCZYŃSKI / Archiwum, pośrodku: Gliwice.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Krzysztof WIECZOREK (ur. 1954)

Ocean Spokojny, 1979


akwaforta, akwatinta, papier; 49,5 x 29,5 cm (wymiar kompozycji);
u dołu opis: „Ocean Spokojny” - akwaforta, akwatinta (Et +Ag) odb. Aut. Krzysztof Wieczorek 1979 rok. (ołówkiem).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Topologie [2], 1968-1989


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 16,5 x 16,5 cm ( w świetle oprawy);
sygn., dat. i opisana na odwrocie: ANDRZEJ LACHOWICZ / TOPOLOGIE / 1968 – 1989 / Photocanvas 110 x 110 cm (ołówkiem);
nakład nieokreślony, vintage print;
Artysta tworzył serię Topologie od 1968 roku do końca lat 80. XX w.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej LACHOWICZ (1939-2015)

Topologie G + G2, 1968-1989


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 16,5 x 16,5 cm ( w świetle oprawy);
sygn., dat. i opisana na odwrocie: ANDRZEJ LACHOWICZ / TOPOLOGIE G +G2 / Photocanvas 110 x 110 cm / 1968 – 1989 (ołówkiem);
nakład nieokreślony, vintage print;
Artysta tworzył serię Topologie od 1968 roku do końca lat 80. XX w.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward HARTWIG (1909-2003)

Pantomima


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 21 x 17,5 cm (w świetle oprawy);
sygn. l. d.: EH. (pisakiem);
na odwrocie dwie pieczątki autorski oraz napis: Pantomima … (czarnym długopisem); vintage print, nakład: nieokreślony.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Edward HARTWIG (1909-2003)

Aktor – Stanisław Mikulski i Mim


fotografia czarno-biała, papier fotograficzny (odbitka żelatynowo-srebrowa); 27 x 17,5 cm (w świetle oprawy);
na odwrocie dwie pieczątka autorski oraz napis: … (czarnym długopisem, nie czytelnie); vintage print, nakład: nieokreślony.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Henryk EPSTEIN (1890-1944)

Postać w kapturze


tusz, sepia, papier; 20 x 14,5 cm;
Sygn. l. d.: H. Epstein (ołówkiem).


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Antoni UNIECHOWSKI (1903-1976)

Szkic do powieści „Nedznicy” Wiktora Hugo [III] Scena na schodach


tusz, piórko, papier; 29 z 20,5 cm (w świetle passe-partout).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Antoni UNIECHOWSKI (1903-1976)

Szkic do powieści „Nedznicy” Wiktora Hugo [I] Panienka w okienku


tusz, piórko, papier; 29 x 20,5 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Antoni UNIECHOWSKI (1903-1976)

Szkic do powieści „Nedznicy” Wiktora Hugo [II] Za rączkę przez łączkę


tusz, piórko, papier; ok. 29 x 20,5 cm (w świetle oprawy).
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Henryk EPSTEIN (1890-1944)

Kobieta siedząca w fotelu - szkic


ołówek, papier brązowy; 20 x 14,5 cm (w świetle oprawy);
Sygn. p. d.: H. Epstein (ołówkiem);
Rysunek przed konserwacją.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Teofil KWIATKOWSKI (1809-1891)

Szkice przygotowawcze do malowidła monumentalnego (?)


ołówek, akwarela, papier; 17 x 32 cm (w świetle oprawy);
Praca pochodzi ze spuścizny po artyście.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jadwiga KRASIŃSKA (1840-1913)

Portret dziecka, 1857


ołówek, kredka czarna, błękitna, biel, papier; 41 x 33,5 cm (w świetle oprawy);
opisany i dat. p. d.: Edvige Krasińska - 1857 - 4. October (ołówkiem).


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Emmanuel KATZ (1894-1962)

Opuszczając Sztetl


akwarela, papier; 29 x 27 cm (w świetle oprawy);
sygn. p. d.: Mane-Katz.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zdzisław CZERMAŃSKI (1900-1970)

W Paryżu, z teki Józef Piłsudski w 13 planszach, 1935


litografia offsetowa, papier; 47 x 33 cm;
sygn. i dat. Drukiem w kompozycji l. d.: Czermański;
Grafika pochodzi z teki wydanej przez wydawnictwo J. Przeworskiego, Warszawa 1935.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zdzisław CZERMAŃSKI (1900-1970)

19 Marca: Laurka, z teki Józef Piłsudski w 13 planszach, 1935


litografia offsetowa, papier; 47 x 33 cm;
sygn. i dat. Drukiem w kompozycji l. d.: Czermański;
Grafika pochodzi z teki wydanej przez wydawnictwo J. Przeworskiego, Warszawa 1935.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zdzisław CZERMAŃSKI (1900-1970)

W Krakowie, z teki Józef Piłsudski w 13 planszach, 1935


litografia offsetowa, papier; 47 x 33 cm;
sygn. i dat. Drukiem w kompozycji l. d.: Czermański 35.;
Grafika pochodzi z teki wydanej przez wydawnictwo J. Przeworskiego, Warszawa 1935.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Marcel SŁODKI (1892-1944)

Pogrom


akwarela, ołówek, karton; 16,5 x 27,5 cm;
sygn. p. d.: M. Slodki, napis p. g.: Pogrom (tuszem).


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Andrzej CZECZOT (1933-2012)

Rysunek satyryczny, 1993


pisak czarny, papier; 31 x 42,5 cm (w świetle passe-partout);
sygn. i dat. wraz z dedykacją: Jerzemu Urbanowi / - andrzej czeczot / NY (?). 20.03.93.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Zdzisław CYANKIEWICZ (1912-1981)

Pejzaż górski


akwarela, papier; 37 x 55 cm (w świetle oprawy);
na odwrocie pieczęć: ATELIER / CYANKIEWICZ / 1912-1981.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Juliusz HOLZMÜLLER (1876-1932)

Lis w zimowym pejzażu, 1908


akwarela, tempera; papier; 33 x 65 cm;
sygn. i dat. p. d.: Juliusz Holzmüller / 1908.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Rajmund KANELBA (1897-1960)

Motyw z zabudowaniami


olej, płótno naklejone na tektura (podobrazie przygotowane fabrycznie); 21 x 27,5 cm;
sygn. p. d.: Kanelba;
Na odwrocie owalny stempel z napisem w otoku: VENTE / ATELIER.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Joachim WEINGART (1895-1942)

Statki


gwasz, olej, karton; 35 x 50,5 cm (w świetle oprawy);
sygn. p. d.: Weingart.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Kazimierz ZIELENKIEWICZ (1906-1988)

Koń u wozu


olej, płótno; 33 x41 cm;
sygn. p. d. KZ;
na odwrocie papierowa nalepka z odręcznym opisem oraz znaczkiem pocztowym w prawym górnym rogu: M. K. Zielenkiewicz … (po francusku, słabo czytelnie), na płótnie owalny stempel z napisami zapewne składu dla artystów gdzie zostało zakupione podobrazie.
*Do opłaty aukcyjnej doliczana jest opłata z tytułu droit de suite w wysokości 5%.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Jan CHEŁMIŃSKI (1851-1925)

Portret kobiety w czarnej sukni


olej, płótno; 62,5 x 44,5 cm.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Maria WERTEN (WERTENSTEIN) (1888-1949) – projekt

New Toys, 1930


litografia barwna, papier; 42 x 43 cm;
sygn. na kamieniu l. d.: Marya Werten;
poniżej, drukiem l. d.: THE INTERNATIONAL SCHOOL OF ART / WARSAW STUDIO MARYA WERTEN ARTIST, p. d.: PRINTED BY SECESSION WIEN VIII, śr. d.: NEW TOYS.


Warszawa 2019/06/26

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Carpe Artem Mikołaj Konopacki, właściciel marki
Pragaleria Dom Aukcyjny

potwierdza autentyczność sprzedanej pracy

Maria WERTEN (WERTENSTEIN) (1888-1949) – projekt

The wonder bird, 1930


litografia barwna, papier; 48,3 x 41,5 cm;
sygn. na kamieniu l. d.: Marya Werten;
poniżej, drukiem l. d.: THE INTERNATIONAL SCHOOL OF ART / WARSAW STUDIO, MARYA WERTEN, ARTIST, p. d.: PRINTED IN POLAND / WARSAW, JAN GOTTY, śr. d.: THE WONDER BIRD.


Zgłoszenie chęci kupna

W celu zgłoszenia chęci kupna należy wypełnić formularz.

Prosimy o wpisaniu w pole "dodatkowe uwagi" informacji na temat preferowanego sposobu płatności (przelew, gotówka, karta, przelew) oraz sposobu odbioru prac (osobisty, przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska) oraz ewentualnie czy są Państwo zainteresowani innymi pracami tego artysty.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt:
telefon: 884798852
email: info@pragaleria.pl




Metoda licytacji

Limit ceny

Akceptuję regulamin oferty galeryjnej